Skip to main content

Wanneer ik mijn LG TV aanzet en vervolgens de TV ontvanger, dan heb ik zwart beeld, echter na een rest van de KPN box komt het wel goed.

Netwerkkabel getest tot aan het punt waar deze het modem in gaat en deze is 100% goed, iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn?

 

Hoi @Andreasfc ,

Welke ontvanger heb je?

Heb je al eens de ontvanger én de tv gereset?Ook de HDMI kabel vervangen kan helpen,Als je geen goede in huis hebt kan je er gratis een via 0800-0402 aanvragen.


Alles is al een keer gereset, en inderdaad is de HDMI kabel nog vervanagen van mijn motorola ontvanget HMB2260 V2, dus dat is de volgende optie dus nog,


Je hebt dus nog een motorola?

Echt de TV al eens gereset naar fabrieksinstellingen?


Niet naar fabrieksinstellingen, het gebeurt alleen met de KPN Tuner, andere aangesloten aparten geen probleemXBOX, en apple TV, lijkt me dan onnodig om dee tv te resetten, verdenk ook de HDMI,


Maar gebeurt dit op de motorola of op de HMB2260?


Gebeurt, dus op de arcadyan, geen motorola, dacht dat dit een motorola was, foutje,


Misschien lost een HdMi CEC killer(klik) dit wel op.


Hoi @Andreasfc, we denken hier graag met je mee. Ik zie dat Martijn al is begonnen, top.

Opvallend dat je geregeld zwart beeld krijgt bij opstarten van de tv en tv-ontvanger. Staat daar ook een (fout)melding in? Goed dat je al een andere HDMI kabel hebt geprobeerd. Maakt het verschil als je de tv-ontvanger aansluit op een andere HDMI poort van de tv? En had je je toevallig al verdiept in de laatste tip van Martijn? 

Misschien lost een HdMi CEC killer(klik) dit wel op.

 


@Alexandra : ik heb me hier inderdaad in verdiept en deze ook besteld, maar voor nu te kort om er op terug te komen, ik heb deze vanmorgen geplaatst en is het dus afwachten nu, kijk het een weekje aan en dan kom ik erop terug, bedankt allemaal alvast voor de tips, als killer niet werkt ga ik verder kijken, er is geen foutmelding, bij switchen van de kanalen zie ik eel welk progamma er moet zijn, maar ze hebben dan allemaal zwart beeld, word vervolgt,


Ok,Ik ben benieuwd!

 


Goedendag, besloten na toch weer een aantal keer zwart beeld gisteren de HDMI kabel vervangen, lijkt beter te gaan, kwam er ook achter dat de HDMI (huidig), zilverkleurig was, nu een kabel met vergulde aansluitingen, dank allen voor de tips.