Skip to main content

Heb al een paar avonden achter elkaar na TV op pauze zetten en 10 minuten later weer verder kijken loopt het vast springt op zwart beeld en start ineens opnieuw op. Dat gebeurt altijd s'avonds laat. Beetje vreemd.

Dat is inderdaad vreemd JDD. Nog steeds last van dan? Kun je anders aangeven welk type ontvanger je in gebruik hebt en hoe deze is verbonden met de Experia Box? 


Ontvanger is DIW7022 ,verbindig HDMI kabel . Heb ook last van vastlopen en start opnieuw op.


Helder, is die bekabeld of draadloos verbonden met het modem? Heb je de ontvanger al eens een reset gegeven?


Bekabeld met een Cat 8 internet kabel. De ontvanger heb ik al meerdere keren gereset.


Einde van series die niet meer uitgezonden worden wil ik verwijderen in gepland ,ik ga naar in het menu Gepland ,annuleer opname ik vink ze aan dan terug naar boven loopt het vast en de ontvanger start opnieuw op .De ontvanger gereset het probleem blijft..

 

Admin: Samengevoegd met je lopende topic


Heb je het alleen bij het pauzeren @JDD, of ook wel eens op andere momenten? Zoals bijvoorbeeld bij het doorspoelen van opnames? En krijg je een foutmelding in beeld op het moment dat het beeld zwart wordt?

Wat gebeurt er precies bij het verwijderen van de geplande opname? Is dat ook met een foutmelding? Zo ja, welke?

 

Kan je er meer over vertellen, zodat we met je mee kunnen denken? Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt.


Het is alleen bij pauzeren  de ene keer wel en dan weer niet,  als het vast loopt krijg ik  geen foutcodes te zien springt gelijk op opnieuw op starten .