Skip to main content

Wat ik heb: 2 stbs 1e is een HMB2260 en de 2e is een VIP5202. Wanneer ik de VIP aan sluit via de switch (netgear prosafe gs108e) op de tv (samsung qe55q95stalxxn) dan zie ik eerst zwart beeld, dan enkele seconden een draaiende circel, dan geeft de tv aan: geen tv ontvanger gevonden sluit een ontvanger aan en dan beeld! Wanneer ik de HMB aan sluit krijg ik meteen beeld. Al meerdere malen met kpn gebeld waar ze op afstand hebben doorgemeten en niets zijn tegengekomen, software op nieuw geïnstalleerd en in de afgelopen 2 jaar is dit nu de 4e VIP. Ook met samsung gebeld deze hebben op afstand de hdmi poorten gereset. Geen oplossing jammer genoeg. Iemand hier nog een idee? Oja de switch is met een 15mtr lange cat6 kabel aangesloten

Hoi @jefjef ,

Je zou Anynet+ kunnen uitzetten op de Samsung. Mogelijk heeft dit effect, al heb ik dit probleem nog niet eerder gehoord.


@martijn197108 dank je! Ga ik proberen en laat het weten


Ha @jefjef, interessante casus wel! Ik kan me voorstellen dat dit voor jou heel hinderlijk is, elke keer. Als de 5202 al zo vaak is vervangen, lijkt me de kans klein dat het daar aan ligt. Heb je de tip van Martijn197108 al ter harte kunnen nemen?

Hoi @jefjef ,

Je zou Anynet+ kunnen uitzetten op de Samsung. Mogelijk heeft dit effect, al heb ik dit probleem nog niet eerder gehoord.

 

 

En ervaar je deze problemen ook zonder de switch of alleen met?


Moet ik nog uit proberen, laat het zsm weten ben nog op vakantie