Skip to main content

Heb ook zwart beeld bij HDR+ films heb de 2 x de  5202 ontvanger 2 keer alles gereset nieuw kastje gehad contact met Samsung en Netflix gehad maar probleem zit in de KPN ontvanger als ik Netflix op internet opstart buiten de ontvanger om werkt alles wel 100 procent 

Ben benieuwd wanneer KPN dat probleem oplost

Heb ook zwart beeld bij HDR+ films heb de 2 x de  5202 ontvanger 2 keer alles gereset nieuw kastje gehad contact met Samsung en Netflix gehad maar probleem zit in de KPN ontvanger als ik Netflix op internet opstart buiten de ontvanger om werkt alles wel 100 procent 

Ben benieuwd wanneer KPN dat probleem oplost

 

Admin: reacties verplaatst naar je eigen topic, in verschillende topics plaatsen hoeft niet


Welke softwareversie staat er op de VIP5202? DIt is te zien via: menu, systeeminstellingen en dan systeeminformatie.


Heb ook zwart beeld bij HDR+ films heb de 2 x de  5202 ontvanger 2 keer alles gereset nieuw kastje gehad contact met Samsung en Netflix gehad maar probleem zit in de KPN ontvanger als ik Netflix op internet opstart buiten de ontvanger om werkt alles wel 100 procent 

Ben benieuwd wanneer KPN dat probleem oplost


De optie van Jasper geprobeerd?


Software versie 7.7.90_1


Ja ik heb alles al geprobeerd vandaag 1 nieuw kastje gehad zelfde probleem 


Die versie geeft veel problemen met HDR, kijk hier maar eens. Wellicht kan @Paul_  je voorzien van de vorige versie. Dat zou wel eens d eoplossing kunnen zijn.


Ga ik proberen bedankt alvast laat het weten als het is opgelost 


Ja ik heb alles al geprobeerd vandaag 1 nieuw kastje gehad zelfde probleem 


Als het goed is heb ik je in het andere draadje de mogelijke oplossing aangedragen. Succes!


Heb inmiddels alles uitgeprobeerd maar geen effect beeld blijt zwart


Kijk eens hier   Ik heb problemen met het beeld als ik Netflix probeer te kijken.


OK bedankt ga ik vanavond proberen als ik thuiskom  bedankt alvast


Heb inmiddels alles uitgeprobeerd maar geen effect beeld blijt zwart

Dat kun je zelf ook niet. De software terugzetten naar de vorige versie kan alleen door KPN gedaan worden. Vandaar dat ik @Paul_  getagged heb. Dit kan dan voor je regelen. 


Ben nu met Paul bezig en laat het weten als het is opgelost en hoe het is opgelost 

Alvast bedankt en iedereen een gezonde en fijne dag toegewenst 


Hi iedereen en welkom hier Fred. 

Paul kan dit inderdaad doorzetten naar de mensen die het aan kunnen passen. Je bent op het juiste pad in ieder geval. Laat het ons weten hoe het afloopt. :)


Hallo Alex ik heb mijn gegevens gestuurd naar Paul maar er is nog niet op geantwoord maar let op ik heb vanmiddag een nieuwe 4k HDMI kabel gehaald en het beeld is nu 100% ik heb nog steeds de nieuwe softwareversie er op staan en misschien heeft Netflix de kwaliteit teruggeschroefd (heb ik gelezen) ik weet het niet maar alles werkt nu gelukkig goed hoop dat het zo blijft anders meld ik me weer in ieder geval bedankt voor de hulp allemaal👍👍👍


Dat is nog fijner om te lezen. Netflix heeft dit inderdaad gedaan om minder bandbreedte te gebruiken. Zou jij bij Paul ook nog willen melden om het zo te laten als dat prima werkt? Dan stuur ik hem ook nog even een berichtje. :) 


Ja ga ik nu doen bedankt


Top, graag gedaan.