Heb ook zwart beeld bij HDR+ films heb de 2 x de 5202 ontvanger 2 keer alles gereset nieuw kastje gehad contact met Samsung en Netflix gehad maar probleem zit in de KPN ontvanger als ik Netflix op internet opstart buiten de ontvanger om werkt alles wel 100 procent
Ben benieuwd wanneer KPN dat probleem oplost
Admin: reacties verplaatst naar je eigen topic, in verschillende topics plaatsen hoeft niet
Welke softwareversie staat er op de VIP5202? DIt is te zien via: menu, systeeminstellingen en dan systeeminformatie.
Heb ook zwart beeld bij HDR+ films heb de 2 x de 5202 ontvanger 2 keer alles gereset nieuw kastje gehad contact met Samsung en Netflix gehad maar probleem zit in de KPN ontvanger als ik Netflix op internet opstart buiten de ontvanger om werkt alles wel 100 procent
Ben benieuwd wanneer KPN dat probleem oplost
De optie van Jasper geprobeerd?
Ja ik heb alles al geprobeerd vandaag 1 nieuw kastje gehad zelfde probleem
Die versie geeft veel problemen met HDR, kijk hier maar eens. Wellicht kan @Paul_ je voorzien van de vorige versie. Dat zou wel eens d eoplossing kunnen zijn.
Ga ik proberen bedankt alvast laat het weten als het is opgelost
Ja ik heb alles al geprobeerd vandaag 1 nieuw kastje gehad zelfde probleem
Als het goed is heb ik je in het andere draadje de mogelijke oplossing aangedragen. Succes!
Heb inmiddels alles uitgeprobeerd maar geen effect beeld blijt zwart
OK bedankt ga ik vanavond proberen als ik thuiskom bedankt alvast
Heb inmiddels alles uitgeprobeerd maar geen effect beeld blijt zwart
Dat kun je zelf ook niet. De software terugzetten naar de vorige versie kan alleen door KPN gedaan worden. Vandaar dat ik @Paul_ getagged heb. Dit kan dan voor je regelen.
Ben nu met Paul bezig en laat het weten als het is opgelost en hoe het is opgelost
Alvast bedankt en iedereen een gezonde en fijne dag toegewenst
Hi iedereen en welkom hier Fred.
Paul kan dit inderdaad doorzetten naar de mensen die het aan kunnen passen. Je bent op het juiste pad in ieder geval. Laat het ons weten hoe het afloopt. :)
Dat is nog fijner om te lezen. Netflix heeft dit inderdaad gedaan om minder bandbreedte te gebruiken. Zou jij bij Paul ook nog willen melden om het zo te laten als dat prima werkt? Dan stuur ik hem ook nog even een berichtje. :)