Skip to main content

Bij het openen van de app XITE krijg ik zwart beeld.

De ontvanger al een frisse start gegeven, tv en ontvanger staat aangesloten via HDMI.

Iemand ideeën hoe dit werkend te krijgen? 

Hmm, dat zijn er al 3, dus ik heb de afdeling die over de apps op de ontvanger gaat ingelicht. Ik hoop binnen 2 á 3 werkdagen reactie te hebben, zodra ik meer weet laat ik het hier weten! 

@HP51 De rode knop kun je inderdaad gebruiken om de Xite app op te starten. 


Heb wat gehobbyd met kabeltjes enzo, maar het hielp niet.

Kan het ook liggen aan het modem, ik  heb de V10 of

aan de arris 2952? 

Dan graag updaten naar het nieuwste modem en ontvanger.

groeten


Kan het ook liggen aan het modem, ik  heb de V10 of

aan de arris 2952? 

Dan graag updaten naar het nieuwste modem en ontvanger.

groeten

Dat is het niet. Hier ook V10 en Arris 2952 (nog versie 1). En de Xite app werkt. (niet dat ik überhaupt tijd heb om ook die te gebruiken).


Ook bij mij is de xite app gestopt met werken sinds begin deze week denk ik.

Daarvoor deed ie het wel. Mijn kinderen hadden het best vaak aan staan.

Het is hetzelfde issue, kies kanaal 207, je ziet het hoofdscherm van de app. Met de tekst druk op de rode knop om te starten. Rode knop indrukken geeft een zwart scherm en je kan dan eigenlijk alleen terug door op de gids knop op de afstandsbediening te drukken.

 

Ik heb de box12. Ben vorige maand aangesloten.

 


Hi allen, ik heb nog geen terugkoppeling gehad en heb na dit weekend vakantie, dus het kan even duren voordat ik een update heb. Weet dat ik het in de gaten blijf houden en nog even een reminder verstuur voordat ik wegga. Hopelijk heb ik na mijn vakantie dan reactie! 


Bij mij is xite app het vandaag weer gaan doen. Dus of iemand heeft iets gerepareerd of het is uit zichzelf gaan werken weer. Ik heb zelf niets veranderd.

Misschien doet ie het bij jullie ook weer?

 


Dat zou mooi zijn! Hoe zit het bij jullie @HP51 @Skyliner en @Gertjan Woudenberg ?


@Sanne_M 

Zojuist geprobeerd maar blijft zwart beeld.


Bij mij blijft het beeld ook zwart.


Bij mij werkt de app nu wel. 


Ik heb sinds vandaag weer iets anders dan een heel zwart scherm.  Nu staat er namelijk in het midden van het zwarte schem: "We are very sorry. Our streaming services are not available in your country".

 

Edit (een paar minuten later) alles stond vast met die tekst op het scherm, uiteindelijk heb ik de arris tv box stroom af en aangezet en toen deden de zenders het weer . Ook gelijk nog maar een keer die xite geopend en dat werkte ook weer .

 


Vandaag is bij mij alles aangesloten en ik krijg ook een zwart scherm als ik naar de Xite app ga.  

Dus hoor graag als er een oplossing is. 


Hi allen, ik heb nog geen terugkoppeling gehad en heb na dit weekend vakantie, dus het kan even duren voordat ik een update heb. Weet dat ik het in de gaten blijf houden en nog even een reminder verstuur voordat ik wegga. Hopelijk heb ik na mijn vakantie dan reactie! 

Terugkoppeling is in tussen ontvangen:
Er is contact opgenomen met Xite: dit is een probleem wat bij hen bekend is. Ze zijn bezig met een oplossing, het is nog niet bekend wanneer het precies opgelost zal zijn. De oplossing zal in ieder geval automatisch uitgerold worden in een update van de app. 


Ik wacht ook af. Bij mij zelfde probleem. Kanaal 22 kan ik trouwens niet toevoegen. Wel aangevinkt in zenderlijst maar komt niet tevoorschijn. Via app in kpn decoder menu blijft het beeld zwart.


Wel aangevinkt in zenderlijst maar komt niet tevoorschijn.

@Raza

Als je deze '’aanvinkt'’ in de lijst '’zenders verbergen'’ dan verwijder je 'm juist.  Dus daar dan niet aanvinken. (vinkje weghalen en bewaar en sluit).

Aangevinkt in '’zenders verbergen'’ resulteert er ook in dat juist wel in eigen zenderlijst een vinkje erbij hij dus nog steeds niet zichtbaar is. '’Verborgen'’ zenders krijgt voorrang op '’eigen zenderlijst'’.


Wel aangevinkt in zenderlijst maar komt niet tevoorschijn.

@Raza

Als je deze '’aanvinkt'’ in de lijst '’zenders verbergen'’ dan verwijder je 'm juist.  Dus daar dan niet aanvinken. (vinkje weghalen en bewaar en sluit).

Aangevinkt in '’zenders verbergen'’ resulteert er ook in dat juist wel in eigen zenderlijst een vinkje erbij hij dus nog steeds niet zichtbaar is. '’Verborgen'’ zenders krijgt voorrang op '’eigen zenderlijst'’.

Hoi PeterG,

 

Ik heb het alleen maar over de zenderlijst. Dus waar alle ‘normale’ zenders ook aangevinkt zijn. Maar ik zal eens kijken of er een vergerglijst is waar die wel aangevinkt staat.


Hmmmm bij werkt de app ook niet. Hetzelfde probleem. Via de TV app of kanaal 207, rode knop = zwart beeld.


@Hoogkamer De ontvanger resetten (stap 2) helpt niet toevallig bij jou? 


Allemaal leuk, die tips en trucs, maar wat doet kpn eraan. Die denkt misschien laat die mensen maar lekker met elkaar discussiëren .

Stekker uit, stekker in, stroom eraf stroom erop, opnieuw installeren. Het ligt aan de stb's, de kabels.

Al jaren op dezelfde manier aangesloten en toch storingen, vooral na weer een update.

En door🤗


Intussen een paar maanden verder en nog steeds zwart beeld. En nu?


Hi @HP51! Excuses voor de super late reactie. 😅 Wat heb je in de tussentijd al gedaan om het op te lossen? Dan vraag ik dingen niet dubbel en kunnen we uitsluiten of dit op te lossen is door wat zaken zelf te testen. Anders mail ik mijn collega's weer of ze al weten wanneer de update uitrolt. 🙂


Opnieuw opgestart, stekkers uit, stekkers erin, modem uit>aan.

You tube en npo start werken wel.

Alles bekabeld, geen wifi.


Bij mij werkt de app ook niet. Niet via het menu. Niet via de rode knop op kanaal 22. Zojuist overgestapt en ik gebruik die app vaak.


@HP51 @gebruiker3 Ik heb de vraag uitstaan of er inmiddels al bekend is wanneer de update uitrolt. Wegens de feestdagen kan het even duren voordat ik reactie heb, maar zodra ik antwoord heb laat ik het hier weten. 🙂


Intussen weken verder en het werkt nog steeds niet. Wat zijn de ontwikkelingen?  Moet kpn ook de app opnieuw inladen, stekkers uit, stekkers in enz?