Skip to main content

Bij het openen van de app XITE krijg ik zwart beeld.

De ontvanger al een frisse start gegeven, tv en ontvanger staat aangesloten via HDMI.

Iemand ideeën hoe dit werkend te krijgen? 

Beste,

 

Alle stekkeropties geprobeerd.

Modem opnieuw ingesteld.

De app werkt nog steeds niet.

 

mvg,

 


Wegens de vakantieperiode eerder duurt het allemaal wat langer, en we hebben er maandag nogmaals achteraan gemaild met de vraag of er iets van een inschatting is die we aan kunnen houden. Bij een update of reactie laten we het jullie weten! 


Helaas heeft de nieuwe TV+ Box deze app nog niet.


Beste KPN, Ligt dit nog steeds op het niveau van de forum moderator? Voorstel: doe een intern onderzoek of dit probleem er bij meerdere mensen is naast iedereen die het al melden op het forum.


@gebruiker3 We hebben de vraag al uitstaan bij het team dat over de apps gaat. 

Wegens de vakantieperiode eerder duurt het allemaal wat langer, en we hebben er maandag nogmaals achteraan gemaild met de vraag of er iets van een inschatting is die we aan kunnen houden. Bij een update of reactie laten we het jullie weten! 

Zie ook mijn eerdere bericht. 🙂 Ze zijn dus op de hoogte. 


@Sanne_M mijn ervaring is dat bij langdurige problemen het elkaar op de hoogte stellen via de mail niet meer werkt, wat dan wel werkt is bellen  of persoonlijk langs gaan, dat laatste eindigt dan meestal met voorwaardes.

Wellicht is een bel sessie of een werkbezoek beter, iets wat KPN heel goed weet dat dit werkt.

Als er binnen een bepaalde tijd geen oplossing is, de service stop zetten en werkend alternatief aanbieden.

De meeste mensen hier zijn inmiddels expert in “spanningsloos maken, modem hard  resetten en frisse start ook bekend terug naar fabrieksinstellingen.”

 

Vriendelijke groet Cor.😉

 


Ik hoor ook graag de oplossing voor zwart beeld via de xite app en zender 207 met rode knop. 


Even een tussentijdse update: 

De prioriteit van het ticket is verhoogd en nu is het wachten op een update van de app vanuit XITE. We krijgen bericht zodra er meer informatie is, dus dan laat ik het hier ook weer weten! 


@SrS @Skyliner @gebruiker3 @HP51 Ik pak jullie vier even gezien jullie het meest recent actief zijn geweest hier.

Er is een update van de app geweest, dus het zwarte beeld zou nu niet meer mogen gebeuren. 

Mocht het nog wel gebeuren, probeer dan nog even een reset van de tv-ontvanger zodat de nieuwe software ingeladen wordt. Ik ben benieuwd of het nu goed gaat! 


Bij mij werkt het nu. Bedankt voor de melding Sanne


@Sanne_M 

Bij mij werkt het nu ook. Bedankt Sanne.

 


Helemaal super! 


@Sanne_M bij mij doet deze het ook. 😉


Bij mij werkt het nu ook,

En waar lag het aan?

Alleen problemen bij de 4 schrijvers?