Skip to main content

Beste kpn, sinds zondag hebben wij problemen met de tv.beeld ging in basis goed. Alleen opnames kijken niet, na een opname te hebben gekozen kregen we een zwart beeld. Zus alleen live tv kijken ging. Tv meermalen opnieuw opgestart. 

Sinds gisteravond loopt het configureren, het opnieuw opstarten tot 85%, waarna hij blijft hangen. Alles wat er op de site staat geprobeerd. Maar niets doet het. 

Uitzetten, scart kabel aansluiting.... we komen niet in het menu. Tijd voor een andere ontvanger? Hoor het graag. Bedankt jorien.

 

*admin: afgesplitst

Beste @Jorien Thierry,

Welke merk en type TV ontvanger heb je? Ik heb gelezen dat je de tv ontvanger opnieuw hebt opgestart, heb je de tv ontvanger eens teruggezet naar “fabrieksinstellingen?”

Resetten van de TV ontvanger gaat als volgt:

  • MENU → Instellingen → Systeem → Frisse start

Mocht je nog een Motorola 1853 tv ontvanger hebben via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:

Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.

Verder heb ik gelezen dat je nog met een Scartkabel werkt. Heeft je TV geen HDMI aansluiting? Dan kijk je tv in HD en is het beeld veel scherper. (resolutie 1080i / 1080p50)


Hi @Jorien Thierry! Dat klinkt inderdaad niet als fijn kijken.

Kan je nog laten weten of het advies van @Dennis Schreve heeft geholpen? Zo niet, vul dan je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijk ik voor je van onze kant dingen na.