Skip to main content

Momenteel heb ik een redelijk nieuwe LG tv waarop mijn kpn kastje altijd gewerkt heeft. Nu had ik gister geen geluid meer (wel beeld) en nu zelfs ook geen beeld meer. 
 

intussen alle kabels goed gezet maar helaas nog niks veranderd. Als ik via mijn tv naar het ‘thuisdashboard’ ga en ik druk op HDMI1 (kpn kastje dus) krijg ik wel gewoon beeld en geluid, alleen dit is dan in het klein. Als ik op dat scherm druk krijg ik vervolgens weer groot scherm, maar dan krijg ik weer zwart beeld. 
 

Telefonisch wil kpn niet helpen. Ik hoop op deze manier antwoord te krijgen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @Laurab17, welkom op het Forum! Heb je ondertussen al een oplossing kunnen vinden of speelt het probleem nog steeds? Wanneer het nog speelt gaan wij samen aan de slag.

Doen eventuele andere apps, die niet via de KPN-ontvanger gaan, het wel naar behoren? Dus heb je daar wel beeld en geluid? Als dat allemaal goed zit gaan we door naar de tv-ontvanger van KPN. Is het op alles wat je wilt kijken het geval of bijvoorbeeld alleen bij live tv kijken (of een of meerdere andere specifieke onderdelen)?

Heb je al geprobeerd wat er gebeurt met een andere HDMI-kabel tussen de tv-ontvanger en de tv? Zo niet, dan wil ik je vragen dat te proberen. Heeft dat geen effect, zou je dan jouw profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik met je mee kijken. Het gaat om de volgende gegevens:

  • Naam op het contract
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • Serienummer ontvanger (staat onderop op een witte sticker en mag geplaatst worden onder ‘Persoonlijk opmerkingen’)

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, @Laurab17. Kunnen we nog iets voor je betekenen? Laat het dan gerust alsnog weten. 


Mijn ontvanger gaat steeds op zwart beeld

en Kpn doet er niks aan . Heb al vaker gemeld

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt


Hallo @Jan Hendrik Schurink,

Welke ontvanger heb je momenteel?


De Artis vio5202


De Artis vil 5202


Moet vip5202 zijn


Beste @Jan Hendrik Schurink 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de 5202, heb je al eens een reset gedaan:

Laat het maar weten of dit het probleem heeft verholpen. 


@Jan Hendrik Schurink dan is dit een bekend probleem en hier wordt hard aan gewerkt voor een softwareupdate hiervoor. Helaas is er even niks aan te doen op moment. Ik mag er niet teveel over loslaten maar dit wordt spoedig gefixt.

@Dennis Schreve dit is een bug in de huidige software versie, en die stappen die jij geeft werken helaas niet voor de 5202. :wink:


@Jan Hendrik Schurink dan is dit een bekend probleem en hier wordt hard aan gewerkt momenteel aan een update hiervoor. Helaas is er even niks aan te doen op moment. 

@Dennis Schreve dit is een bug in de huidige software versie, en die stappen die jij geeft werken helaas niet voor de 5202. :wink:

Dan moet KPN op de site nog een nieuwe reset-versie maken voor de 5202 als deze reset niet werkt. :thinking: Of zou dat wel moeten werken?


Beste @Jan Hendrik Schurink, ik zie dat jij in je eigen topic in gesprek was/bent met mijn collega @Bart_Z . Hij zal daar weer in reageren, laten we niet twee topics naast elkaar lopen.


Hallo @Jan Hendrik Schurink,

Welke ontvanger heb je momenteel?

KPN lost het niet op 


Reageer