Skip to main content

Vanochtend stopte de tv er ineens mee. NPO 1, 2 en 3 doen het nog wel. Meermaals de modem gereset, tv ontvanger 2 maal gereset. Modem en tv ontvanger gereset via de tool in de MijnKPN app. Helaas nog geen beeld. Wie o wie kan mij helpen

bij de 6e keer maar een paperclip in het reset gat gedrukt. nu werkt het weer….


Zojuist thuis gekomen van werk, wederom alleen npo 1, 2 en 3


Dat is bijzonder @BrianH is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem? Welk type modem heb je?


Goedeavond, ja op de xperiabox v10. Hele dag niemand thuis geweest vandaag. Bijzonder dat het er ineens mee stopt


Ik bedoelde welk type ontvanger.  Sorry.


Arris vip2952 v2

 


Zojuist de mijnKPN tool wederom gedaan zonder succes. 

 


Ga in het menu van de ontvanger naar "frisse start" of heb je die al geprobeerd?


Ja die als eerst, daarna de tool gebruikt. Zal zo na het eten de modem nog eens resetten via het reset gaatje. Als dat werkt maar eens contact opnemen met kpn


Heb je al een andere kabel geprobeerd? En inderdaad anders even de klantenservice 0800-0402 bellen. 


Zelfs rechtstreeks kabel door huis naar de tv ontvanger werkt niet, Zojuist de modem fysiek gereset en tv doet het weer


Heb je meerdere ontvangers?


Nee geen meerdere ontvangers


Hoi @BrianH, welkom op ons forum! Heb je mijn telefonische collega's nog gesproken?
Krijg je ook een specifieke foutmelding?
Hoe zit je TV ontvanger op de TV aangesloten? Zou je dat eens met een (andere) directe HDMI kabel kunnen proberen?


Hoi @BrianH, welkom op ons forum! Heb je mijn telefonische collega's nog gesproken?
Krijg je ook een specifieke foutmelding?
Hoe zit je TV ontvanger op de TV aangesloten? Zou je dat eens met een (andere) directe HDMI kabel kunnen proberen?

 Nee dat komt er overdag niet van, misschien van het weekend.

 

Geen foutmeldingen, krijg gewoon een ip adres van de dhcp server, kan gewoon de tv ontvanger software downloaden dus dat lijkt gewoon goed.…

 

En hoe zou een andere kabel wél andere zenders moeten kunnen weergeven ipv alleen npo? Kun je me dat uitleggen?


Hoi @BrianH, het eerste waar ik aan denk is dat er met de HDCP iets niet helemaal goed goed gaat zoals in bijvoorbeeld dit topic:

In de meeste gevallen is dit wel ergens een issue in de installatie.

maar kan een reset (ook van je experiabox) een eind uitmaken.

 


@BrianH heb je nog een oplossing kunnen vinden?