Skip to main content
Beantwoord

Zwart beeld in het buitenland (FR) . Alleen NPO 1, 2 en 3 geven beeld.

• March 17, 2023
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik ben op vakantie in Frankrijk en wil TV kijken via een laptop.

Inloggen gaat probleemloos. Bij NPO 1, 2 en 3 krijg ik beeld en geluid. Bij de overige zenders krijg ik alleen geluid en een zwart beeld.

Waar zit het probleem?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @HHT1961 en welkom op het forum! 

Mocht het nog niet gelukt zijn met iTV Online, zou je dan de beeldkwaliteit ook eens op laag willen zetten? Ik ben benieuwd of je dan wel beeld krijgt.
Zo niet, zou je het dan ook eens via een andere webbrowser willen proberen? Google Crome, Microsoft Edge of Mozilla Firefox bijvoorbeeld. Ik hoor het graag! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 19, 2023

Hi @HHT1961 en welkom op het forum! 

Mocht het nog niet gelukt zijn met iTV Online, zou je dan de beeldkwaliteit ook eens op laag willen zetten? Ik ben benieuwd of je dan wel beeld krijgt.
Zo niet, zou je het dan ook eens via een andere webbrowser willen proberen? Google Crome, Microsoft Edge of Mozilla Firefox bijvoorbeeld. Ik hoor het graag! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 19, 2023

Een lagere beeldkwaliteit had ik al geprobeerd, maar loste het probleem niet op.

Overstappen van Safari naar Chrome heeft het probleem wel opgelost. Dank voor de hulp.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Super, graag gedaan!