Skip to main content

Ik heb een Samsung S20 en heb ook alleen maar zwart beeld. Aan het toestel kan het niet liggen want die is nieuw. Op mijn Samsung S7 daar kan ik wel nog kijken zonder problemen en waarom… omdat daar Telfort Itv op staat en op de S20 kpn itv.. snap sowieso niet waarom alles kpn is. Ik wil Telfort terug!! want met telfort had ik nooit problemen, zelfs de app van Telfort doet het nog beter dan die van kpn. Diep triest.. zelfs de kpn itv ge-update nog steeds zwart beeld. Ga wel via Telfort itv kijken. weg met die kpn shit. het is dat de telfort app niet meer vindbaar is anders had ik die weer installeerd

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

het is 1 maart 2021. kan geen enkele zender kijken want wou de verkiezingsdebat kijken maar heb alleen maar zwart beeld. Dit zowel op Samsung S20, S7, en diverse android zowel ios emulators met de nieuwste updates uitgeprobeerd. het beeld blijft zwart. Dus het ligt echt aan kpn. Wonderbaarlijk kon ik de Politieke Debat bekijken op mijn Samsung S4 met de oude Telfort itv app. Die doet het tenminste wel. Telfort blijft mijn nr 1, nooit geen problemen met telfort gehad en was 25 jaar trouwe klant. Tot kpn zich mee bemoeide en telfort overnam een en al drama! Ben blij dat de oude Telfort itv app nog doet (uiteraard een geroot toestel) en beetje scrip veranderen dat die geen kpn update meer weer geeft en voila je kunt via telfort oude android versie kijken. Moet eigenlijk niet zijn. Kpn hoort gewoon te doen klaar. En dit probleem is al heel lang dat zwart beeld en wij maar betalen en kunnen geen gebruik maken van de itv op onze mobiele telefoon of tablet of laptop. Je moet echt via het tv kastje gaan kijken. vind dat een slechte services. Dus vind een tegenmoed koming in de factuur op zijn minst wat kpn kan aanbieden voor het ongemak dat al zins augustus 2019 gaande is. nu zijn alle zenders zwart beeld op elke versie van android of ios. Enne geef mijn Telfort terug !!

Admin: Reactie samengevoegd met je eigen topic


Hi @Dj-Branco, rot dat de KPN iTV app niet goed werkt op jouw Samsung S20. Ik lees dat je de Telfort app nog gebruikt op een ander toestel. KPN en Telfort zijn samen gegaan, Telfort komt helaas niet terug. Net als jij vind ik dat jammer, ik heb ook op het Telfort Forum gewerkt. Misschien een geruststellend idee: de basis van de Telfort en KPN app is hetzelfde en worden gemaakt door dezelfde mensen. Ik help je graag op weg om de problemen met de KPN app op te lossen.

Opnieuw installeren van de app heb je al geprobeerd, toch? Ik neem aan dat Android van jouw S20 helemaal up-to-date is, welke versie heb je? Op welke zenders krijg je zwart beeld? Gebeurt dat ook op de NPO zenders? Hoe zit het met andere functies, gaat bijvoorbeeld het kijken van opnames of terugkijken van programma's wel goed? En welke versie van de Telfort app gebruik je, die wel werkt?