Skip to main content

Dag, ik heb een probleem met mijn kpn box  (arris vip5202) zoals in de titel al staan, ik heb laatste tijd veel vastlopers( reageerd nergens op en groene lampje gaat ook uit) / zwart beeld ( kast moet herstart worden),fabrieks reset is al gedaan, probleem blijft. Kan iemand mij helpen? 

Goedemorgen beste. Heeft u de Experia box ook al een Reset gegeven. Misschien helpt dat. 🤔


Dag Cornelis,

 

Bedankt voor je bericht. Echter heeft de experia box zelf ook al een reset gehad en dus helaas geen effect.

Persoonlijk denk ik zelf aan hardware fout. Als het gebeurd:

Beeld dus zwart, lampje blijft eerst branden zoals normaal(in de ontvanger) , geen reactie op afstandsbediening, lampje gaat uit, 0 respons. Krijg niet eerder terug in de benen nadat stroom er af is geweest. Het gebeurd nu dagelijks.. 

 

 


Goedemorgen beste dan even bellen 0800 0402 gratis kpn dat is sneller dan wachten op een moderator. 🤔


Ha @Chris28 Dat neigt inderdaad naar een defecte ontvanger. Heb je ondertussen al contact gehad met de klantenservice, of heb je nog hulp nodig? De beller is wellicht sneller, maar via deze weg kan het natuurlijk ook. 

Als dat laatste het geval is, zou je dan je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) En zou je ook het serienummer van de betreffende ontvanger kunnen noteren?