Skip to main content
Vraag

Zwart beeld na pauzeren van opname of bij terugkijken

• July 21, 2026
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Sinds gister ervaar ik problemen met het terugkijken van opnames/ terugkijken. Ik kan iets terugkijken, maar bij pauzeren en weer starten krijg ik een zwart beeld. Bij herstarten van de tv ontvanger lijkt het weer in orde, maar er klopt iets niet, want doorspoelen gaat ook vreemd, langzamer en bij stoppen gaat hij nog een extra stukje terug. 

Ik heb gister het modem opnieuw gestart en vandaag de hele probleemoplossing van kpn uitgevoerd. 
De tv ontvanger kon niet op afstand herstart worden, heb ik handmatig gedaan. 

Mijn ontvanger: een zwarte Arris VIP 2952 V2

Modem  E B V10

3 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Alweer, welkom terug bij community! 😊 We hebben inmiddels een nieuwe update uitgebracht waarmee dit probleem verholpen zou moeten zijn.

Zou je eens willen kijken welke firmwareversie er op je TV-ontvanger staat?

Dat doe je via: Menu > Instellingen (het tandwieltje) > Informatie > KPN TV+ Firmware

Als er een nieuwe versie beschikbaar is, kun je die direct installeren.

Laat je ons weten of dat lukt? Mocht het probleem daarna nog steeds optreden, deel dan ook even welke NMC- en HTML-versie er op de ontvanger staan. Dan kijken we graag verder met je mee. 😊

• Auteur
  • Helper
  • July 24, 2026

Bedankt voor de reactie. Op mijn tv ontvanger heb ik bij informatie geen info over KPN TV +firmware, ik heb een afbeelding toegevoegd met de informaties die ik wel krijg. 

• Auteur
  • Helper
  • July 25, 2026

Hoi ​@Alweer, welkom terug bij community! 😊 We hebben inmiddels een nieuwe update uitgebracht waarmee dit probleem verholpen zou moeten zijn.

Zou je eens willen kijken welke firmwareversie er op je TV-ontvanger staat?

Dat doe je via: Menu > Instellingen (het tandwieltje) > Informatie > KPN TV+ Firmware

Als er een nieuwe versie beschikbaar is, kun je die direct installeren.

Laat je ons weten of dat lukt? Mocht het probleem daarna nog steeds optreden, deel dan ook even welke NMC- en HTML-versie er op de ontvanger staan. Dan kijken we graag verder met je mee. 😊

Bedankt voor de reactie. Op mijn tv ontvanger heb ik bij informatie geen info over KPN TV +firmware, ik heb een afbeelding toegevoegd met de informaties die ik wel krijg. (Apart)

Inmiddels heb ik ook de ‘frisse start’ uitgevoerd, geen succes, ik kan nog steeds niet doorspoelen, pauzeren zonder herstart van de ontvanger.Â