Skip to main content

Ook wij hebben hier het netflix probleem. Ik word stapelgek van het elke keer herstarten van de ontvanger. Gaat het weer 2 dagen goed en dan weer zwart beeld

Ā 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Tina38, welkom bij ons op het forum. Elke keer een zwart beeld tijdens het kijken is flink vervelend inderdaad! Je kunt dan niet lekker in de film of serie blijven. Is dat tijdens het kijken van iets, of ook tijdens de menu's? Welk type tv-ontvanger heb je van ons? Heb je deze naast herstarten ook al eens volledig opnieuw geĆÆnstalleerd (stap 2)?


@JasperĀ Nu zie ik dit probleem al 3 jaar lang elke keer voorbij komen. Inmiddels heb ik het probleem ook en moet ik voordat ik tv kijk mijn hele huis van het stroom afhalen en vervolgens na 30 seconden alles weer inschakelen om Netflix te kunnen kijken. Als een probleem er al minstens 3 jaar is, wordt het dan geen tijd voor KPN om minder standaard antwoorden te geven?Ā  "Wat vervelend" is niet bepaald empathisch als het er standaard staat. Kom eens met een daadwerkelijke oplossing voor het probleem, iets waar we echt mee geholpen zijn.

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Ā 

Groetjes!


Welkom bij ons op het forum @R. Gillesse. Dit is je eerste bericht op het forum, daardoor is het voor mij nieuw dat je dit hebt. Ik denk graag met je mee aan een oplossing, daarvoor heb ik wat meer informatie van je nodig; welk type Experia Box heb je? Welk type tv-ontvanger heb je? Hoe zijn beide met elkaar verbonden, is dat met een directe netwerkkabel of met een draadloze verbindingsset? Als je het zwarte beeld krijgt, wanneer gebeurt dat precies? Is dat tijdens het kijken van een film/serie, is dat in het menu, of op een ander punt? En wat doet het internet op dat moment, blijft dat verder wel werken, of valt dat ook weg? Als je deze vragen beantwoord kan ik met je meedenken.