Ik kan geen commerciele zenders meer kijken. Beeld blijft op zwart. Npo kan ik gewoon kijken. Ik heb alle tips van de helpdesk al doorlopen. Ik vermoed dat het aan de ontvanger ligt. Ik verneem het graag!
Hallo
Ā
Ā
IkĀ heb 2 jaar lang een noodpakket gehad met digitenne, sinds afgelopen maand eindelijk glasvezel en deze modem weer in gebruik
Dan is jou ontvanger defect, Gewoon naar KPN helpdesk bellen voor een nieuwe.
Controleer ook jou UTP kabel en HDMI kabel op breuken.Ā
Ā
Beste
heb je de tv ontvanger eens helemaal van de stroom gehaald en opnieuw op laten starten?
Hallo
Je hebt een oudere ontvanger. Als je contractvrij bent, kun jij jouw abonnement omzetten naar KPN TV+. Je krijgt dan de nieuwste ontvanger. En dan ga jij ook nog eens eens eens een lagereĀ prijs betalen zonder de laatste inflatiecorrectie.Ā
Ā
Dat omzetten kan telefonisch viaĀ 0800-0402. Het kan sneller via internet:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.Ā
Voor de volledigheid: Hier vindĀ je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:Ā
Ā
De huidige prijzen en mogelijkheden vindĀ je in dit overzicht:Ā
Ā
Hi
Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent met de tips en suggesties hierboven. We horen het ook graag als het al opgelost is. Zo niet, en je wilt graag dat we hier in de community verder met je meedenken, deel dan meer informatie met ons. Denk aan welke apparatuur je allemaal gebruikt thuis, hoe je tv-ontvanger aangesloten is, alle details zijn welkom.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.