Skip to main content

Bovenstaand probleem hebben wij al sinds april 2022. Toen hebben wij een nieuwe tv aageschaft samsung 55 inch. Na een maand kregen wij het probleem van zwart beeld gedurende 2 seconden. Soms met een scherp geluid. Netflix valt midden in een film uit met de melding dat de film niet afgespeeld kan worden. Soms meerdere keren achter elkaar. Dan weer een het aris tvkastje van de stroom gehaald en soms de hele modem uitgezet. Eerder heb ik dit ook op het forum gemeld en er bleken meer lotgenoten te zijn. We hebben geen oplossing gekregen hiervoor. Wel een korting op het abonnement.  We zijn nu driekwart jaar verder en het begint toch storend te worden. Het is niet in een bepaald ritme. Soms 10 dagen niks aan de hand dan ineens dagen achtereen. Gisteren hebben we opnieuw contact opgenomen met de klantenservice kpn en storingsmedewerkers. 4 stuks op een middag. Via klantenservice wordt een gratis monteur aangeboden. Deze mw zou hier een aantekening van maken.  De storingsmedewerker geeft aan niet in het dossier te lezen dat dit is aangeboden en kan dit dus niet gratis inboeken. We hebben in de maand na de eerste storingen alles vernieuwd hdmikabels, modem,aristvkastje. Dus daar zou het niet aan kunnen liggen. Met de storingsmedewerker afgesproken zodra we een storing ervaren direct bellen met een ticketnummer en code. Zo gezegd zo gedaan vandaag om 16.25. Valt de tv npo 1 weg gedurende 2 seconden zwart beeld. Daarna naar netflix en daar valt na 5 minuten de film weg met de melding. Titel kan niet worden afgespeeld naast OK staat details die heb ik aangeklikt. Daar komt bij verbindingssnelheid met een rood vinkje te staan die blijkt 66.89 te zijn. Volgens de kpn medewerker is dat voldoende. Ik weet niet waarom betflix dat dan als foutmelding geeft. Dus geen gratis monteur en geen oplossing. Bah ben wel een beetje klaar met KPN.  Nu wel een monteur ingeboekt mocht die niets vinden dan is de rekening voor ons 70 euro. De medewerkers van kpn geven aan als ze de verbinding uitlezen dat er geen uitval te zien is. Merkwaardig. Zou fijn zijn als iemand ons zou kunnen helpen. Is het de tv zelf? In het begin hebben wij dit bij de verkoper gevraagd. Die kan het toestel naar samsung sturen maar mocht het niet aan de tv liggen dan is de rekening voor ons! Heel vervelend allemaal!

.

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

Hoi @Beeld valt steeds weg, je reactie stond in een ouder topic. Om je goed te kunnen helpen, en het forum overzichtelijk te houden, hebben we hier een eigen topic voor je aangemaakt. 

Wat rot om te lezen dat je al lange tijd problemen hebt met tv kijken. Ik lees dat het om de Smart TV app gaat op jouw Samsung tv. Ik begrijp uit jouw verhaal ook dat er een afspraak met een monteur voor je ingepland was. Door drukte op het forum zijn we niet eerder aan je topic toe gekomen.

Hoe staat het er nu voor? Is de monteur intussen bij je geweest, en zo ja, hoe is het gegaan?Â