Skip to main content

Wanneer ik op mij laptop tv wil kijken en ik selecteer een zender heb ik een paar tellen beeld en dan gaat het beeld weg en heb een zwart scherm. Wel geluid. Wie kan mij vertellen wat er fout is. NPO 1,2,3 geen probleem.


*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @JohnSluijk,

Wat vervelend dat je telkens zwart beeld krijgt als je iTV Online gebruikt op je laptop. :confused: Welke internetbrowser gebruik je, heb je al eens andere geprobeerd? Denk bijvoorbeeld aan: Internet Explorer, Google Chrome of Mozilla Firefox. Krijg je in alle browsers een zwart scherm? Dan ben ik benieuwd of je misschien een andere laptop/pc hebt waarop je eens kan testen of het wel werkt. Houd je me op de hoogte?


Op dit moment ben ik in Duitsland. Geen problemen met Itv. Zelfde laptop. Zelfde browsers. Thuis kan ik pas na 27 nov weer proberen.


Mooi om te horen dat het momenteel goed werkt, @JohnSluijk. Even afwachten of dat thuis ook weer het geval is dus. Laat me dat vooral weten zodra je weer terug in Nederland bent. 


Ik ben inmiddels thuis. Wederom geen ITV mogelijk. Alleen NPO 1,2 en 3 te zien. Verschillende browsers geprobeerd.

Irritant probleem


Zeker irritant @JohnSluijk! Maak je thuis gebruik van de wifi-verbinding of de bekabelde verbinding als je tv wil kijken via iTV Online? En waar ik ook nog benieuwd naar ben: lukt het wel om met een andere pc/laptop met dezelfde verbinding de andere zenders te ontvangen?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!