Skip to main content

@Nick83 Twee weken geleden heb ik mijn installatie pakket ontvangen, en is mijn abonnement actief gezet. Vandaag kwam mijntv van de Black Friday actie, echter geeft deze een zwart beeld na installatie of moet ik een netwerksleutel en regio invoeren. Dit werkt niet. Ik wil hierover een klacht indienen omdat kpn geen deugdelijk apparatuur levert. :grinning:

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

@Nick83 Twee weken geleden heb ik mijn installatie pakket ontvangen, en is mijn abonnement actief gezet. Vandaag kwam mijntv van de Black Friday actie, echter geeft deze een zwart beeld na installatie of moet ik een netwerksleutel en regio invoeren. Dit werkt niet. Ik wil hierover een klacht indienen omdat kpn geen deugdelijk apparatuur leverd. :grinning:

Dit kan nog leuk worden...


Zie ik iets over het hoofd @JeroenB22. Je bent toch al een tijdje klant bij KPN? Op de gegevens in je forumprofiel zie ik geen Black Friday deal bestelling. Op een ander adres?  


Verkeerd gesplitst volgens mij :joy: ​​​​​​

Heb helemaal geen vraag of iets hoor hahaha. 

 

Delete maar 


@Nick83 Twee weken geleden heb ik mijn installatie pakket ontvangen, en is mijn abonnement actief gezet. Vandaag kwam mijntv van de Black Friday actie, echter geeft deze een zwart beeld na installatie of moet ik een netwerksleutel en regio invoeren. Dit werkt niet. Ik wil hierover een klacht indienen omdat kpn geen deugdelijk apparatuur levert. :grinning:

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Nee geen vraag. Maar je geeft wel aan dat je zwart beeld krijgt met de nieuwe Samsung Smart TV die je bij je Black Friday deal hebt besteld. Of klopt dat niet?


Nee, dat klopt niet! Was als (geintje) bedoelt op een reactie in een ander topic bedoeld. Niet een vraag vanuit mij ofzo :joy: ​​​​​​

Is denk ik verkeerd begrepen door de persoon die het topic aan het splitsen is geweest :joy:

 

Ik heb geen eens een samsung tv Samsung is bij ons verboden,... En heb ook niks besteld op black Friday. Ons abbo loopt al sinds Sept 17 lalala


Ik zei in dat topic:

"Er zal waarschijnlijk nog een hele stroom van klachten hier opt forum komen als die dingen bezorgd worden. Allemaal mensen die er dan pas achter komen dat het maar een heel eenvoudige tv is. Waar wellicht allerlei functies op ontbreken."

En toen kwam Jeroen met zijn reactie :wink: Wat dus een beetje quasi bedoelt was.


Reageer