Skip to main content

Hier ook het zelfde probleem met 2x 4K kastjes, geprobeerd om te resetten en de software ge-update maar nog steeds de zelfde problemen. Wat zou er nog meer geprobeerd kunnen worden?  Mvrgr M Bootsveld

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste @Martijn 2604, welkom! Begrijp ik goed dat je, als je iets terugkijkt via de gids, zwart beeld krijgt, zodra de reclame begint? Dat is wel erg vreemd! Goed dat je de boel al eens gereset hebt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee. 


Goedemiddag Marcia,

ik heb mijn forumprofiel verder aangevuld.

 

met vriendelijke groet,

Martijn Bootsveld

 


Bedankt! Ik zie geen vreemde dingen, dus ik heb nog niet meteen een oplossing voorhanden. Ik heb nog wat meer informatie nodig over wat je precies ziet/doet als dit gebeurt. Bij live televisie kijken heb je geen problemen? En je ervaart dit op beide ontvangers? Is dit op alle zenders het geval of alleen bij bepaalde zenders/afleveringen? Gaat het beeld ook weer van ‘zwart’ af? Zo ja, wanneer of bij welke handeling?


Maak jij gebruik van de persoonlijke reclames? In dat geval kan je tegen deze problemen aanlopen, heb ik begrepen. Je kunt dit in de itv app uitzetten als je naar ‘instellingen’ en ‘persoonlijke tv’ gaat. Ik ben benieuwd of het probleem dan opgelost is. Mocht dat niet zo zijn, beantwoord dan graag alsnog bovenstaande vragen 😉.


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je bovenstaande advies nog ter harte genomen? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


Goedemiddag

bovenstaande instellingen heb ik aangepast en deze lijken te werken.

 

met vriendelijke groet,

 

Martijn Bootsveld


Top! Dank dat je het nog even liet weten 🙂.