Skip to main content

Bij het kijken van een opname wordt het beeld plotseling zwart. En staat dan vast. Experiabox is vast bekabeld naar tv ontvanger. Moet iedere keer de stekker eruit trekken . Alles opnieuw opstarten. Dit probleem is van de laatste 2 weken. Wie helpt.

Hallo @biertjes welk merk en type tv-ontvanger heb je van KPN in bruikleen?

Is deze rechtstreeks bekabeld op de modem/router aangesloten of anderszins?

 


Hoi @biertjes en bedankt voor je berichtje!

Hallo @biertjes welk merk en type tv-ontvanger heb je van KPN in bruikleen?

Is deze rechtstreeks bekabeld op de modem/router aangesloten of anderszins?

 

Hier ben ik in eerste instantie ook benieuwd naar. En heb je de tv ontvanger al eens een zogenaamde frisse start gegeven?


We hebben 2 tv ontvangers arris vip 5202. 

Frisse start ook al geprobeerd werkt niet.

Bij opname kijken staat het beeld plotseling stil.

Vervolgens wordt beeld zwart.

Moet dan terug naar opname en de stekker eruit halen en 30 sec wachten. Daarna kunnen we verder kijken zonder problemen als we geluk hebben. 

Het gebeurd vaker dan 1 maal per opname wordt er een beetje veel ziek van.

graag oplossing. Alles is vast bedraad naar de experia box. Misschien moeten we nieuwe tv ontvangers of ergens nieuw abonnement afsluiten.


Goedemorgen @biertjes en bedankt voor je reactie!

Ik zie dat je je forumprofiel hebt ingevuld maar zou je even kunnen kijken of alles klopt? Op het klantnummer in je profiel vind ik helaas geen aansluiting en op de postcode & huisnummer kom ik een andere naam tegen dan de naam in jouw profiel. Als je er voor zorgt dat dit allemaal klopt en vervolgens even een seintje geeft, dan kan ik er dieper voor je induiken en kijken hoe we dit voor je op kunnen lossen. 


Heb profiel aangepast. Stond op oud adres. Vanavond weer 2x stilstaand beeld bij opname kijken.


heb nog steeds de zelfde klachten. Wie reageerd. 


Goedemiddag @biertjes en dankjewel voor het updaten van jouw profiel :)

Het kan via het forum een paar dagen duurt voordat je een reactie krijgt, ik had weekend en ben vandaag weer begonnen. Voor direct contact kun je ook altijd even bellen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402. 

Kun je me tot slot nog vertellen welk type Experia Box je op dit moment in gebruik hebt? En heb je de Experia Box ook al eens gereset? Op de achterkant van je Experia Box, vind je een klein gaatje met daarbij de tekst 'reset'. Zou je die eens in willen drukken met een paperclip of tandenstoker totdat het lampje 'power' rood wordt? Op deze manier zet je de Experia Box terug naar de fabrieksinstellingen en ik ben benieuwd of dat voor verbetering gaat zorgen! 


de oplossing is aan gedragen door kpn. nieuwekabel getrokken 120 euro armer. 70 euro voorrij kosten en 50 euro voor de kabel. Ben nu van cat 7naar cat 5 gegaan bedankt kpn😡


Reageer