Skip to main content

Openen van TV programma's in de app op zowel iPad als iPhone werkt niet. iPhone blijft op zwart, nadat programma in gids aangeklikt is. 

Op iPad 4 a 5 seconden slecht beeld en wordt daarna zwart

  • Zenders maken niet uit
  • TV aan of uit maakt niet uit
  • Apps reeds opnieuw geïnstalleerd, maar maakt niet uit, nieuwe iOS
  • Wifi en 4G is ook niet relevant
  • Downloadsnelheid via speedtest.net op dit moment 61.76 mbps

Benieuwd naar de oorzaak…

Elders op forum al tip gehad om beeldkwaliteit aan te passen, maar die optie is in mijn profielinstellingen niet terug te vinden.

Hi @RemcoWinter!

Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie! Is de situatie inmiddels verbeterd? Of speelt dit nog steeds?

Vorig weekend was er een kleine verstoring met de iTV online app voor iOS, ik hoop dat jouw problemen daar ook door veroorzaakt werden want dat zou inhouden dat je al snel weer gebruik had kunnen maken van de app :relaxed:


Gister geen problemen ondervonden.


Ah heel fijn, dan zal het dus zeer waarschijnlijk aan die storing hebben gelegen. Bedankt dat je het nog even laat weten!


Gisteren geen probleem met opstarten en kijken op de laptop beeld bleef niet stilstaan.


Vandaag op zowel Fox Sports als RTL 7 zelfde problemen weer.


Hmm, weer zwart beeld? Maar nu dan niet bij alle zenders maar alleen bij Fox Sports en RTL7? Of heb je verder niks geprobeerd te kijken?


Gisteren nog normaal kunnen kijken via de app. Nu vanavond alleen maar zwart beeld. Alle zenders


Je bedoelt denk ik als je cast met Chromecast @Mascha1969 .

Dat is een storing en die wordt hier gemeld:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/storing-chromecast-v3-zwart-beeld-517913