Skip to main content

Sinds vandaag hebben wij via het kastje van ITV alleen nog maar zwart beeld bij de reguliere zenders. Wel geluid en de menubalk verschijnt wel gewoon in beeld. Ook andere apps als youtube en netflix werken wel gewoon correct met beeld.

Ik heb het Arris kastje al opnieuw opgestart, gereset en ook de software opnieuw geinstalleerd. Beeldkwaliteit op SD gezet, kabels vervangen, gewisseld etc etc. Maar alles zonder resultaat.

Ik heb ook de Experiabox V10 teruggezet naar de fabrieksinstellingen, maar ook dat zonder resultaat helaas.

Iemand nog tips hoe dit opgelost kan worden? Via telefoon of tablet kunnen we wel gewoon kijken.

Klinkt niet goed. Als het niets met de storing van vandaag te maken heeft, zou ik u willen verzoeken u profiel volledig aan te vullen, morgen nog één keer een fabrieksreset te doen en de uitkomst laten weten. Als het morgen niet opgelost is, kunnen medewerkers met u mee kijken.


Bedankt Jeroen voor je snelle reactie. Ik zal morgen nog een keer een fabrieksreset doen, hopelijk helpt het dan wel.


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Er zit een Experia Wifi tussen, dat werkt al 2 jaar goed. De kabel van de Experiabox gaat naar een Experia Wifi en vervolgens gaat er een kabel van daar naar het ITV kastje. Met internet en de snelheid zijn geen problemen. Ik zou kunnen kijken of ik de kabel direct kan verbinden aan de experiabox.


Inmiddels werkt alles weer. Van webcare begrepen dat er een storing was. Hier werd echter niet over gecommuniceerd… 😔😔


Reageer