Skip to main content

Hallo,

Ik heb inmiddels ook een nieuw menu en afgelopen januari ook de laatste updstes gehad die het trage menu op moesten lossen.dat is gelukt.echter dasrna heb ik regelmatig een zwart scherm wel geluid maar ook geen menu.

Als ik na een uitval de tv weer inschakel lukt het soms na een paar keer dat het beeld terug komt  eerst in flitsen en na een aantal pogingen blijft het staan soms weken.

Maar vandaag is het weer mis rond het middag uur ineens beeld weg.

Dit is irritant en niet betrouwbaar ik wil weten waardoor dit komt ik heb een LG tv en kastjes van kpn Arris vp2952 v2.

Resetten wil ik eigenlijk niet omdst ik nogal wat opnames heb staan die ik niet kwijt wil

Vriendelijkd groet Bert van der Pol

 

Door resetten raak je geen opnames kwijt want die staan niet op de tv ontvanger. Is de ontvanger met een kabel verbonden aan het modem?


Dag Joep,

Ja de ontvanger is direct met een kabel verbonden en deze heb ik ook al eens met een andere kabel verbonden om een breuk uit te sluiten dus dat is goed.

Het vreemde is dat de tv het nu al weer een paar uur gewoon doet.

Ikzelf denk dat kpn een update heeft uitgevoerd.

Tijdens de storing heb ik mijn internet verbinding op snelheid getest en wat blijkt deze snelheid lag op dat moment op 125-125 mb downloud en 54-60 mb upload. Dit is normaal iets van 34 down en 15 up. Dus er is iets op het netwerk gebeurt ??

Maar daar is geen info van te vinden.

Raar allemaal 

 

 

 


Daar lijkt het dan wel op. kijk het even aan of het blijft werken en anders weer hier even melden. Flinke verhoging van de snelheid trouwens...