Skip to main content
Beantwoord

Zwart beeld wel menubalk

  • May 3, 2020
  • 11 reacties
  • 193 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven.

Ik heb het zelfs  met twee verschillende kastjes.

Wat is de oplossing?

 

*Admin: bericht afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Lisa

@KJLFF Bedankt voor het invullen van je gegevens. Je geeft aan dat je alle andere kabels al hebt geprobeerd en dat direct aansluiten op het modem ook niet mocht baten. Hoe heb je beide ontvangers op dit moment aangesloten? Heb je overigens ook geen geluid? 

Zou je het glasvezelkastje eens 2 minuten stroomloos willen maken en hierna de Experiabox resetten. 

Ik hoor graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @KJLFF 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de TV ontvanger. Heb je eens een harde reset gedaan:

Ik hoop dat dit helpt, laat het maar weten of dit het probleem is opgelost.


  • Auteur
  • Topper
  • May 4, 2020

Ja ik heb alles geprobeerd. Stroom eraf, software opnieuw laden, fabrieksinstellingen. Getest als ze rechtstreeks op de experiabox zijn aangesloten, verschillende netwerkkabels, op verschillende tv's HDMI en scart.

Allemaal geen resultaat


  • Auteur
  • Topper
  • May 5, 2020

Kan iemand van webcare dit oppakken?


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Hoeveel TV ontvangers heb je? Als je er nog 1’tje hebt zou je die dan eens aan kunnen sluiten? Als het blijkt dat de andere TV ontvanger het wel doet, dan kunnen we er vanuit gaan dat die andere denk ik defect is.


  • Auteur
  • Topper
  • May 5, 2020

Zelfde probleem met 2 ontvangers


  • Auteur
  • Topper
  • May 6, 2020

Kan iemand van webcare dit oppakken?


  • Auteur
  • Topper
  • May 8, 2020

Ik zie nu dat bij het afsplitsen van het topic, de beschrijving van het probleem is weggevallen.

Het gaat er dus om dat ik bij alle zenders, behalve NPO 1,2,3, zwart beeld heb. ook opnames van deze zenders hebben zwart beeld. Je kan ze wel gewoon afspelen maar je ziet en hoort dus niks.

Het menu doet het gewoon en ook netflix werkt als je het via het menu start.

Ik heb een harde reset gedaan, software opnieuw ingeladen, terug naar fabrieksinstellingen. Ik heb dit met 2 verschillende kastjes. Ik heb getest met verschillende netwerkkabels, met HDMI en op scart op verschillende tv's. Allemaal zonder resultaat. Ook heb ik de experiabox gereset.

 

graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden

 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • May 9, 2020

@KJLFF Welkom hier op ons Forum! Allereerst excuses voor het lang moeten wachten. We hebben het enorm druk de laatste tijd op het Forum. Bestaat het probleem nog steeds of heb je het inmiddels weten op te lossen via een andere weg. @Dennis Schreve Bedankt voor het snelle signaleren! 

KJLFF, als wij nog iets voor je kunnen betekenen. Zou je dan alvast je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? 


  • Auteur
  • Topper
  • May 9, 2020

Probleem is er nog steeds. Ik heb mijn profiel geüpdatet


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • May 10, 2020

@KJLFF Bedankt voor het invullen van je gegevens. Je geeft aan dat je alle andere kabels al hebt geprobeerd en dat direct aansluiten op het modem ook niet mocht baten. Hoe heb je beide ontvangers op dit moment aangesloten? Heb je overigens ook geen geluid? 

Zou je het glasvezelkastje eens 2 minuten stroomloos willen maken en hierna de Experiabox resetten. 

Ik hoor graag van je!


  • Auteur
  • Topper
  • May 11, 2020

probleem is opgelost. Ik heb de experiabox terug naar fabrieksinstellingen gedaan en alles werkt weer, bedankt.