Skip to main content
Er beweegt een zwart blokje over het beeldscherm bij Netflix (van links naar rechts over het scherm). Enkel bij Netflix, maar daar geen storingen oid, dit probleem enkel bij de tv. Interactieve tv al enkele malen opnieuw opgestart en fabrieks instellingen opnieuw geïnstalleerd. Hoe krijg ik dit verholpen ?
Inderdaad schuift ook bij mij sinds vanmiddag een zwart blokje bovenin het scherm. Hinderlijk. Op iPhone geen last.
Gisteren hadden we hetzelfdeprobleem, vnaochtend kon er helemaal geen conniet worden gemaakt met netflix via kpn. Via internet is netflix kijken wel mogelijk.
Ik heb sinds gister hetzelfde probleem. Er beweegt in het bovenste gedeeldte van het tv scherm een zwart blokje van links naar rechts.
Ik heb internet via Ziggo en heb hetzelfde probleem. Lijkt dus niet provider-gebonden.

Ik heb een Samsung UE40HU6900S, uit 2014.

Zou het kunnen dat de nieuwste Netflix-versie niet ondersteund wordt door oudere televisies?
Las op een ander forum van iemand die er met een nieuw tv last van heeft, dan ligt het waarschijnlijk aan de netflixapp voor t.v.'s
Goedemiddag allemaal, Ik lees dat jullie hetzelfde probleem ervaren. Gek genoeg zie ik geen balkje over het beeldscherm wanneer ik Netflix start. Kan iemand hier een foto/filmpje van maken en het bestand plaatsen in dit topic? Daarnaast ben ik benieuwd welke tv's jullie gebruiken met welke versie tv ontvanger. Zien jullie het balkje bij alle series/films? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.
onderstaand blokje beweegt heen en weer


Ik heb dit inderdaad ook. Tv provider KPN en oude Samsung TV (2008 of zo).
Hier ook last van. Bij alle Netflix series en films.

Zowel via de LG app van Netflix, als via de KPN app voor netflix. TV is een LG tv van een jaar of 3. Ik heb geen last bij de Netflix app op bijvoorbeeld iPhone.
Ik heb hier sinds een dag of 2 ook last van! Heel vervelend!
Hier gelukkig geen last van dat zwarte blokje op onze HMB2260 / Sony KDL-42W705B.


Ik kan het ook niet reproduceren!
@Gwan, @Lars86, @Roosje76 en @EZ1 Lastig dat dit probleem bij meerdere mensen voorkomt. Om uit te zoeken waar dit mee te maken heeft, zou ik graag willen weten welke versie tv-ontvanger je in gebruik hebt en welk merk/type tv. Dan kan ik het probleem uit laten zoeken door experts van iTV.
Zie bijlagen, tv en tv ontvanger(Arris 2952 TV ontvanger)





*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
Hallo,



Zie foto’s. (Arris 2952 TV ontvanger) TV en TV ontvanger.

Bedankt voor het uitzoeken.



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel


Update 11-05-2019 09.00



Bedankt voor alle informatie die jullie met ons hebben gedeeld. We hebben geen voorbeelden meer nodig. We hebben contact gehad met Netflix en zij erkennen dit probleem. We adviseren om deelname aan de testsoftware uit te schakelen zoals eerder gecommuniceerd. Het is belangrijk om de STB opnieuw op te starten nadat het vinkje is uitgezet via netflix.com. Bij aanhoudende klachten nadat genoemde stappen doorlopen zijn, ontvangen we graag een bericht.



-



Via verschillende kanalen zien we deze meldingen binnen komen. Inmiddels wordt er gekeken naar een oplossing, maar daar hebben we nog wat extra informatie voor nodig. Ik wil jullie vragen om te controleren of jullie deelnemen aan een testdeelname. Dit kan worden gecontroleerd via (een PC) via www.netflix.com. Je kunt daar inloggen met hetzelfde account als op de ontvanger. Je gaat via netflix.com naar Optie -> Testdeelname. Indien dit niet het geval is, dan zouden we graag een foto willen zien van: Netflix op de betreffende ontvanger; Instellingen -> Ondersteuning -> Apparaat. Daar staat b.v. de ESN, Software versie, Netflix versie, platform versie. (dit zijn hele lange benamingen, vandaar dat een foto wenselijker is, voluit schrijven mag natuurlijk ook) Daarnaast ontvangen we ook graag het modelnummer van de tv-ontvanger i.c.m. serienummer. I.v.m. privacy kun je het serienummer toevoegen aan het Forum profiel bij opmerkingen.


Het uitzetten van het vinkje testdeelname zorgt er hier voor dat het blokje verdwijnt.
Het uitzetten van het vinkje testdeelname zorgt er hier voor dat het blokje verdwijnt.

Heb jij toevallig een Arris 2952 TV ontvanger?



Zelf ervaar ik dit probleem ook niet op onze HMB2260's en ZTE ZXV8001 terwijl...




Hallo,



Bij mij ook! Vinkje testdeelname via PC uitgezet. En daarna tv ontvanger gereset. Nu geen zwart blokje meer! Thanks Lars86 👍🏽
Inderdaad Artis vip2952

Reageer