Skip to main content
Vraag

Zwart scherm bij het kijken van opnames en Terugkijken

• September 11, 2026
  • 6 reacties
  • 91 keer bekeken

Opnames en terug kijken lopen vast. Zwart beeld, en tekst blijft doorlopen tot ook dit vastloopt. 

6 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • September 11, 2026
  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de KPN modem (router)? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de commnunity ​@Gerard 73. Dat is niet fijn kijken naar opnames natuurlijk! Joop stelt al een aantal vragen waar ik ook benieuwd naar ben, kan je dat beantwoorden?

Aanvullend ben ik ook benieuwd of je dit bij elke opname merkt, of dat het bijvoorbeeld bij sommige zenders meer is dan bij andere.

Kan je er meer over vertellen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 15, 2026

Bij alle zenders is dit probleem. Sinds de update is het alleenmaar slechter geworden. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • September 15, 2026

Bij alle zenders is dit probleem. Sinds de update is het alleenmaar slechter geworden. 

Maar welke KPN tv ontvanger heb je? 

Zie ook mijn eerder vragen.

Zonder die informatie, wordt het moeilijk helpen.

Wij zien niet wat jij ziet en hebt.

Jasper van KPN
Moderator

Kan je de andere vragen ook nog beantwoorden ​@Gerard 73? Om met je mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 17, 2026

Ik heb de router en de tv ontvangers uitgeschakeld. Na 5 minuten weer ingeschakeld, resultaat alles gaat tot nu toe prima.