Skip to main content

Ondertussen heb ik al een nieuwe V10 en tv ontvanger, maar nog steeds heb ik om de 5/10 minuten een aantal seconden zwart scherm. Ik heb het hele menu van de tv al afgezocht, maar daar is niets veranderd. Ook van de tv ontvanger al up gedate en van alles geprobeerd en het probleem blijft. Soms is het zwarte scherm zomaar 1/5 sec soms ook langer, het programma gaat gewoon verder op de achtergrond maar ik weet niet wat ik nog kan doen. Iemand enig idee??

Andere hdmi kabel? Andere tv geprobeerd als test?


Andere HDMI al geprobeerd, andere tv heb ik niet.


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Alles rechtstreeks en bedraad. Ik ga vanmiddag via een app kijken, dus zonder tv ontvanger en dan ligt het misschien toch aan de V 10 of internet.


Ondertussen weer van alles geprobeerd, andere kabels, andere HDMI ingang. Ik heb de tv ontvanger uitgezet en Netflix gekeken via de smarttv en toen gebeurde het niet. Dus ga ik morgen maar weer bellen met KPN want het zit in de tv ontvanger.


Maar u gaf aan in het openingsbericht dat u vervangende apperatuur had ontvangen. Was dit na aanleiding van de klachten zoals u die hier omschrijft? Misschien toch is de moeite om de aansluiting opnieuw te checken. Welke ontvanger heeft? 


Welkom op het forum @Jeannespreng. Als het beeld steeds op zwart gaat, kijkt dat natuurlijk niet fijn televisie. Uit je eerste bericht maak ik op dat je al en nieuwe modem hebt ontvangen en ook de tv-ontvanger is vervangen? Heb je inmiddels al gebeld met de klantenservice voor een oplossing of is het probleem er nog steeds?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost. Anders hoor ik het graag!