Skip to main content

Hallo, 

 

Al bijna 2 weken krijg ik geen beeld op mijn tv.

 

Nieuwe goed werkende toshiba tv.

 

Hdmi kabel vervangen door opgestuurde kabel van kpn.

 

V9 x peria box vervangen voor de nieuwste zwarte.

 

En nog geen beeld. Probeer kpn te bellen maar 15 minuten wachten aan mobiel vind ik te lang. 

 

Wat ik zie als ik zap dan zie ik wel de blauwe balk met wat er op tv is en komt. Maar geen beeld en geluid. Gewoon zwart.

 

Heb ook software etc opnieuw geïnstalleerd en gereset etc. Het werkt niet. Help! 

Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


Klopt. 


Hoi @Theraposa. Welkom op het KPN forum. Wat vervelend dat je alleen maar de programma informatie krijgt te zien. Zoals ik het begrijp heb je alle stappen op onze servicepagina al doorlopen, klopt dat? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit of ik jou verder kan helpen hierin. Ik hoor graag van je!


@Theraposa Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het doorlopen van onze servicepagina het probleem inmiddels heeft verholpen. Als dit niet het geval is dan hoor ik dat graag van je!


Hallo, nee het probleem is er nog steeds. Andere ontvanger ontvangen vorige week en nog hetzelfde probleem. Ik denk zelf vanaf begin af aan dat er een monteur naar moet kijken. 


@Theraposa Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het doorlopen van onze servicepagina het probleem inmiddels heeft verholpen. Als dit niet het geval is dan hoor ik dat graag van je!

Hallo, nee het probleem is er nog steeds. Andere ontvanger ontvangen vorige week en nog hetzelfde probleem. Ik denk zelf vanaf begin af aan dat er een monteur naar moet kijken. 

 


Wat vervelend dat het probleem nog steeds niet is verholpen met een nieuwe tv-ontvanger. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik jouw verbinding eens doormeten en uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen.


Wat vervelend dat het probleem nog steeds niet is verholpen met een nieuwe tv-ontvanger. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik jouw verbinding eens doormeten en uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen.

Aangepast 👍🏻


Ik heb ook zwart beeld met wel digitale programma informatie en ook het menu beschikbaar, tv ontvanger opnieuw geïnstalleerd, software opnieuw geïnstalleerd en nog geen resultaat.

Peter Bos huybos@xs4all.nl 2804nt 16  klantnummer kan ik geven.

Kan ik ook een nieuwe ontvanger krijgen. De huidige ontvanger is circa 8 jaar oud

Zelfde probleem hier ook. Nieuwe hdmi kabel, nieuwe box, nieuwe ontvanger. En nog geen beeld en geluid. Wel zender informatie inderdaad en menu werkt ook.

 

Vind het zo zonde voor mijn geld ook. Zit er aan te denken of tv er uit te halen en alleen voor WiFi te gaan of over te stappen. 

 

 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Voordat ik aan de slag ga heb ik nog één vraagje. Heb je jouw HDMI kabel al eens vervangen? De tv-ontvanger ondersteunt alleen een HDMI vanaf versie 1.4. Wanneer de versie lager is, zal de TV-ontvanger niet gaan werken. Ook jouw HDMI poortje op jouw nieuwe Toshiba tv moet dit ondersteunen. Vaak is dit wel het geval, maar moet het toch even zeker weten. Heb je misschien de optie om jouw tv-ontvanger op een andere televisie te testen?


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Voordat ik aan de slag ga heb ik nog één vraagje. Heb je jouw HDMI kabel al eens vervangen? De tv-ontvanger ondersteunt alleen een HDMI vanaf versie 1.4. Wanneer de versie lager is, zal de TV-ontvanger niet gaan werken. Ook jouw HDMI poortje op jouw nieuwe Toshiba tv moet dit ondersteunen. Vaak is dit wel het geval, maar moet het toch even zeker weten. Heb je misschien de optie om jouw tv-ontvanger op een andere televisie te testen?

Kpn had mij al een andere hdmi kabel opgestuurd omdat er werd gedacht dat dit het probleem kon zijn. Kabel geen succes helaas. Ander kastje, andere ontvanger en hetzelfde probleem is er nog. Optie op andere televisie is geen optie voor mij helaas. 


Wat jammer dat een nieuwe HDMI kabel het probleem niet heeft kunnen verhelpen en dat je geen andere tv hebt. Dat maakt het wel lastiger om te verhelpen. Wat heb je allemaal aangesloten op jouw ExperiaBox en heb je al geprobeerd om de HDMI kabel in een ander HDMI poortje te stoppen achterop jouw tv?


Vaak is dit een beeldschermresolutie probleem. Probeer je ontvanger eens in te stellen op 1080i (Menu knop > Instellingen > Beeldscherm) of experimenteer met de andere resoluties. 


Wat jammer dat een nieuwe HDMI kabel het probleem niet heeft kunnen verhelpen en dat je geen andere tv hebt. Dat maakt het wel lastiger om te verhelpen. Wat heb je allemaal aangesloten op jouw ExperiaBox en heb je al geprobeerd om de HDMI kabel in een ander HDMI poortje te stoppen achterop jouw tv?

Werkt ook niet. 


Vaak is dit een beeldschermresolutie probleem. Probeer je ontvanger eens in te stellen op 1080i (Menu knop > Instellingen > Beeldscherm) of experimenteer met de andere resoluties. 

Werkt helaas ook niet. 


Wat jammer dat een nieuwe HDMI kabel het probleem niet heeft kunnen verhelpen en dat je geen andere tv hebt. Dat maakt het wel lastiger om te verhelpen. Wat heb je allemaal aangesloten op jouw ExperiaBox en heb je al geprobeerd om de HDMI kabel in een ander HDMI poortje te stoppen achterop jouw tv?

Werkt ook niet. 

Je geeft in dit bericht aan dat het niet werkt, maar ik heb niet gevraagd om iets te testen. Mijn vraag was wat je allemaal op jouw ExperiaBox hebt aangesloten. Ik verwacht dat er niets anders op zit dan jouw tv-ontvanger op een andere tv te testen en dat er iets fout gaat in de verbinding naar jouw Toshiba tv.