Skip to main content

Ons zwarte kastje doet helmaal niets meer. Brand zelfs geen licht meer. Ben bang dat hij doorgebrand is en nu?

ik zou bellen naar kpn helpdesk 0800-0402 en een nieuw kastje laten sturen! groet, Martin.B


Brand zelfs geen licht meer.

Ik zou eerst kijken of de adapter wel stroom krijgt. Daar zou dan (ook) een lampje op moeten branden. Is dat uit dan → staat er wel stroom op het stekkerblok?


Stekker zit erin ook geen lichtje


Aha, dan is waarschijnlijk de ontvanger zelf niet stuk.

Maar….

Zit de stekker in een stekkerblok? Werken andere apparaten op dat blok wel? Heeft dat blok een schakelaar en staat die aan (lichtje i.d. schakelaar brandt)?

Als de stekker direct in het stopcontact zit en het lampje erop werkt niet dan mogen we aannemen dat de stekker (230 volt adapter) defect is. Want dat stopcontact zal dan toch niet stroomloos zijn?

NOTA BENE.

Als je je gegevens even invult in je forumprofiel (indien nog niet gedaan), dan kan een moderator een nieuwe adapter vd ontvanger sturen. Geef je dan ook aan welke ontvanger je hebt. Dát kan ook hier, maar pers. gegevens dus in het profiel.


De rest in stekkerblok werkt gewoon.

Gegevens staan vermeld bij mijn profiel.

 

Groetjes 


Ik neem aan ook het merk/type ontvanger. Het is nu wel duidelijk dat de 230 volt adapter stuk is. Je kunt tijdelijk je laptop gebruiken. Is ook met hdmi aan je tv te koppelen of je gebruikt Chromecast.


Hoe vragen we een nieuwe aan?


Een nieuwe adapter zal een KPN moderator je toesturen. De wachtrij is echter een dag of 5.

Je kunt ook bellen en zeggen dat de adapter van je tv ontvanger stuk is. (0800-0402)


We hebben nog steeds geen nieuw kastje of adapter


Je hebt nog niet gebeld, @Diana nancy ?

Ik ga even de mods aan hun jasje hangen (zij zijn er na 22:00 uur niet, dus verwacht nu niks).

Kan je je profiel even invullen met je gegevens? En ook even aangeven wel tv ontvanger je hebt. Arris vip2952 of Arcadyan hmb2260.


Wij hebben gelijk gebeld 6 dagen geleden en ze zouden het regelen. En dan nog 1 ding sinds telfort over is gegaan naar kon hebben we de laatste tijd veel problemen met onze imtetavtie tv


De adapter van het Arris kastje is kapot.

En op hmb 2260 v2 krijgen we de software niet op.


Hoi @Diana nancy, welkom op het forum! Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Gedaan


Bedankt! Ik heb een nieuwe stroomadapter op de post laten doen. Die zou morgen of overmorgen in de brievenbus moeten zitten!


En wat betreft de storing op het andere kastje?


En wat betreft de storing op het andere kastje?

Hmmm, daar heb ik je hier nog niet over gehoord. Kun je die storing iets meer specificeren?

Ik zie net (18:17) van wel. Is die misschien aangesloten via een verbindingsset via het stopcontact?

(bericht origineel geplaatst om 12:07)


Wat voor storing heb je precies op het andere kastje? Kun je dat toelichten?
Krijg je ook een foutcode? Hoe zit deze ontvanger aangesloten op je experiabox?