Skip to main content

Ik heb een probleem met mijn tweede tv ontvanger...deze geeft geen beeld meer na een stand-by periode. Ik moet dan echt de stroom van de ontvanger verwijderen. Daarna heb ik weer beeld en geluid. Software al meerdere keren verwijdert en helaas zonder effect. Ook een nieuwe HDMI kabel bood geen oplossing. Wat kan dit zijn, Netflix doet het wel gelijk op de TV dus deze is nog goed.

 

groet,

Ron

Hallo @RonVerbrugge Dat kijk ik voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) En zou je ook het serienummer van de betreffende ontvanger erbij willen zetten? 


Staat erbij vermeld


Yes @RonVerbrugge En welke van de twee ontvangers ligt nu dwars? Als je dat aangeeft kan ik met de juiste aan de slag. :)


De eerst genoemde...maar beide hebben het probleem. De eerste is online de andere is dus niet aangeslote


Als ik het goed zie heb je een wat oudere ontvanger, een Motorola VIP 1903, @RonVerbrugge  Klopt dat? Die zou je via deze weg moeten kunnen omruilen en als dat lukt ben ik heel benieuwd of de problemen zijn verdwenen als je een nieuwe ontvanger aansluit. 

 


Gisteren nieuwe ontvangers gekregen en 1 aangesloten op de probleem TV. Probleem is hiermee idd verholpen! Thanks voor de goede service…

greetz,

Ron


Ha, dat is goed om te horen @RonVerbrugge ! 


Reageer