Skip to main content

Hallo,

De zwarte beelden op mijn tv worden heel gek afgebeeld, het lijkt wel in het negatief (zie hieronder).

Ik heb de tv al ge-reset, model code is QE55Q65AAUXXN. 
 

Iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden?
 


 

De hdmi kabel controleren. Ander poortje van de tv. Andere hdmi kabel proberen.


Nee helaas heeft dat niks geholpen. Heb een nieuwe kabel in beide poorten geprobeerd. 

Kan het aan het kpn kastje liggen?


Nee helaas heeft dat niks geholpen. Heb een nieuwe kabel in beide poorten geprobeerd. 

Kan het aan het kpn kastje liggen?

Dat zou kunnen, maar ik denk eerder dat het aan de TV zelf ligt.
Heb je geen andere bron, (DVD-speler of gamebox of….) om te kijken hoe het beeld dan is?
 


Ik heb de tv net 5 maanden. Als ik Netflix/Videoland/Viaplay kijk, is het beeld veel beter. 


Ik heb de tv net 5 maanden. Als ik Netflix/Videoland/Viaplay kijk, is het beeld veel beter. 

OK, dat gegeven had je dus niet verteld, maar je zegt veel beter, of is het toch nog niet helemaal goed?
En hoe kijk je dat, via de app op je tv of via de tv-ontvanger?

Ik zie dat het een Samsung Qled is, heb je die service al eens gebeld?
Die zijn erg behulpzaam en kunnen je TV op afstand overnemen om te kijken wat er aan de hand is.

Ook kun je eens de  You tube-app op je TV zelf proberen, dus buiten de KPN-ontvanger om, hoe is het beeld dan?


@LorenzoV kan je eens proberen om in je KPN kastje bij instellingen HDR uit te zetten. 


Dit lijkt het probleem op te lossen! Zwarte beelden zien er veel beter uit, maar wil niet te vroeg juichen. 
Ik zal wat beelden van eergisteren opzoeken en kijken of het beter wordt weergegeven nu.

In ieder geval bedankt alvast!