Skip to main content

Hallo mensen

Mijn buurman heeft de ZXV8001 kastjes met een 4K abonnement  maar hij kan de youtube app niet openen omdat dit niet ondersteund wordt volgens het kastje.

Hij heeft al meerdere keren gebeld omdat hij de kastjes wil omruilen met de nieuwe Arris Vip 2502 kastjes die ik ook heb en waar youtube wel gewoon werkt, maar daar wordt hij van het kastje naar de muur gestuurd en ze willen hem niet doorverbinden naar afdeling opzeggen.  Volgens mij hoort dat niet op deze manier. Hij heeft het duurste abonnement die er is (alle zender pakketten en mobiele nummers) maar helpen willen ze hem niet. Dus vraag ik het hier maar voor hem omdat ik zelf wel goede ervaringen heb met KPN en dit forum. 

Is het mogelijk om mijn buurman te helpen met het omruilen met de tv ontvangers naar de Arris Vips 2502 zonder al teveel gedoe ? En vooral de werkende Youtube app.

 

 

Uhm ook nu blijft het angstig stil ………………….


Volgens mijn niet ze zijn apart OP nummer dus kan niet omwisselen.met u buurman maar kan het proberen .đŸ¤”


Hallo @Wibisa, goede vraag. Ik heb alleen ook geen beter nieuws voor je 😞. We ruilen geen ontvangers om, omdat de YouTube app er niet op werkt. Meestal is het zo dat de televisies waar je een 4K-ontvanger op aan kunt sluiten ook zelf de YouTube app hebben. Die kan je buurman in ieder geval gebruiken!


Dan vrees ik dat hij snel gaat overstappen weer naar Ziggo 


Jammer om dat te lezen 😞. Ik zou graag willen dat hij klant bij ons blijft, maar als dit iets is waar hij niet omheen kan, dan kan hij, mits hij contractvrij is, gewoon opzeggen. Mijn collega's zouden hem daar gewoon mee moeten helpen. 


Ja hij is contractvrij en zal er morgen mee aan de slag gaan.

Â