TV+ AB met LG tv én LG soundbar werken niet samen Ik heb m'n DIW7022 ontvanger via HDMI gekoppeld aan m'n LG OLED55C8PLA tv. De tv is via HDMI ARC gekoppeld aan m'n LG SK9Y soundbar. Verder is de ontvanger ook optisch (S/PDIF) gekoppeld aan de soundbar voor radio luisteren. Dat heb ik al jaren zo, voorheen met o.a. ZXV8001 en VIP5202. Ik heb de L8 AB van de ontvanger automatisch ingesteld voor m'n LG tv OLED55C8PLA: dat leidt tot tv-code 244 en werkt goed, maar: de soundbar volgt de volume en mute instellingen van de tv met enige vertraging. als ik alleen radio luister, dus met de tv uit, kan ik volume en mute van de soundbar niet instellen via de AB. Vervolgens stel ik ook de juiste code in voor de soundbar (vreemd genoeg is er geen snelkoppeling voor LG, wel voor een aantal andere, volgens mij kleinere, spelers op die markt). Hoe dan ook, uit de lijst op kpn.com/hc kies ik hc-code 251 en die werkt, maar nu kan ik de volume en mute instellingen van de tv niet meer aanpassen als de soundbar uitstaat. De overige knoppen van de L8 AB we