Hier kun je terecht voor vragen over KPN TV: interactieve tv, ITV Online, en streaming
Recent actief
Het geluid van de tv gaat uit als de Bluetooth koptelefoon is gekoppeld en goed werkt. Zet ik de koptelefoon weer uit dan is het geluid van de tv weer beschikbaar
Ha iedereen,Voorheen had ik een Logitech afstandsbediening waar mee ik alles wat ik nodig had om tv te kijken aan kon zetten (tv, Kpn setupbox, sony versterker)Nu gebruikt de DIW7022 bluetooth en dat kan dus niet meer en zit ik weer met meerdere afstands bedieningen ;(Nu heb een Sofabaton x1 aan geschaft waar mee je ir bluetooth & wifi afstandsbedieningen kan samenvoegen. nu wil ik graag de remote van de DIW7022 koppelen aan de X1. Maar hoe iemand dit eerder gelukt? gr Peter
Heb een probleem met het herkennen van mijn tv in de KPN-tv+ app. de andere apps werken perfect.Bij het volledig opnieuw opstarten van mijn mobiel “ziet”de KPN app mijn tv direct. na gewoon afsluiten van app en het later weer aanzetten is hij de gegevens van mijn tv kwijt, terwijl de andere apps gewoon mijn tv laten zien en direct weer contact maken. Rara wie heeft raad of de oplossing, alles al opnieuw geïnstalleerd.
Live kijken en terugspoelen werkt nog steeds niet goed. (NPO1)En eigenlijk moet je ongeveer elke dag opnieuw opstarten om alle functies goed te kunnen gebruiken en het systeem een beetje snel te houden.......Wat hebben we een spijt van de overstap van de oude kastjes naar TV+. Zou geen enkel voordeel weten t.o.v. de oude setup.Alles gaat trager, menu/gids is traag, zappen is traag.Gids niet altijd even logisch (2x 'terug' is naar NPO1), op de home knop drukken kan je niet terug naar de zender waar naar je aan het kijken was.... Wat is wel een voordeel is is dat het goedkoper is maar dat is te merken ook. Had liever dat 10tje per maand over voor een beter systeem. Zo, frustratie er even uit. Lezen jullie mee KPN? Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]
Wederom foutmelding: STB-zap-03 / 40462 - Videoserver niet gevonden bij opnames en terugkijken.Ook terugkijken geeft bij meerdere opnames die foutmelding.
Hebben jullie ook de ervaring dat het geluid bij Filmbox, die nieuwere zender in het pakket, zo zacht en vlak is? Wat kan ik er aan doen. Oonieuw opstarten helpt niet.Fredrik
Ik heb hetzelfde probleem " inhoud niet meer beschikbaar" Als ik met mijn mobiel vanuit buitenland naar mijn opgeslagen opnames wil kijken. VPN staat uiteraard aan. Weet iemand hier wat het probleem is Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt
Beste allemaal,Een puzzel waar via mij de B&O leverancier en de externe expert van KPN (nog?) niet uitkomen. Leverancier heeft deze puzzel bij B&O uitgezet.Sinds kort staat bij mij een Beovision horizon 40. Via HDMI verbonden met de KPN TV-ontvanger (het zwarte kastje). Beovision zegt daar geen signaal van te ontvangen. Op geen enkele HDMI-ingang.Dezelfde HDMI kabel met hetzelfde kastje geeft op andere TV’s gewoon wel beeld en geluid.Met diezelfde HDMI-kabel heb ik de losse (LG) blue-ray/DVD-speler aan de Beovision gekoppeld. Geen probleem, meteen beeld en geluid. Allerlei andere HDMI-kabels zijn er natuurlijk ook geprobeerd. Resultaat idem.Kortom, een raadsel voor de deskundigen en mij. Wie heeft een list?Alvast dank voor het meedenken!Groet Gerard