Skip to main content
Sticky

Een poll voor jou: Wat vind jij het fijnst aan de zomer?

• July 1, 2026
  • 9 reacties
  • 126 keer bekeken
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

We stellen regelmatig vragen en maken polls, zodat we samen ervaringen kunnen delen en van elkaar kunnen leren.

De poll van de week: Wat vind jij het fijnst aan de zomer?

De zomer betekent voor iedereen iets anders. De één geniet van lange, zwoele avonden, terwijl de ander niet kan wachten om op vakantie te gaan of de barbecue aan te steken. We zijn benieuwd naar jouw favoriete zomermoment en daarom de vraag:

Wat vind jij het fijnst aan de zomer?

Staat jouw favoriete zomermoment er niet tussen? Laat het ons weten in een reactie! 🌞

Stem mee en maak kans op een zomers pakket! 

Breng je stem uit en vertel in een reactie waarom jij voor deze optie hebt gekozen. Onder iedereen die reageert, verloten we een zomers pakket!

We stellen deze vragen vooral om met elkaar in gesprek te gaan en ervaringen uit te wisselen. Jullie input helpt niet alleen andere community leden, maar zorgt ook voor leuke gesprekken op de Community.

Dus stem mee, laat een reactie achter en maak kans op een zomers pakket! 🌴🌞🍹

Wat vind jij het fijnst aan de zomer?

9 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 1, 2026

Er is meer daglicht dan in de winter, dat vind ik het prettigst. Ook lekker buiten zijn is ook fijn. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 1, 2026

Ik heb gestemd op lekker buiten zijn. Dat kan in de directe omgeving van jouw huis, al fietsend of varend door Nederland heen of op vakantie in het buitenland. 

Ik wil wat doen deze zomer!

Jasper van KPN
Moderator

Dat het lang licht is vind ik fijn, ondanks dat het daardoor soms nog aanvoelt als en middag terwijl het weldegelijk al de avond is 😂

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • July 1, 2026

Aangenamere ☀️dag temperaturen rond de 25°c tot in de  avond uurtjes en daarna enigszins wat koelere nachten. ⛄️
Voor 🔥Bak en Braad moet je maar naar de Sahara gaan…….of in de 🍗supermarkt 🤣

Stephan.z
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • July 1, 2026

Eindelijk weer genieten van de warme dagen met een lekker glas zelf gemaakte ijskoffie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik vind het heerlijk dat het 's avonds lekker lang licht blijft. Kan je nog mooi wat ondernemen.

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • July 4, 2026

Langer licht. En kan lekker volop genieten van en op mijn balkon die op het zuiden staat. 💝

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik ben ook echt fan van de lange zomeravonden. Gewoon licht tot heel laat, gevoel dat je daadwerkelijk van alles kunt doen op een dag. Versus hartje winter waar mijn brein om 4 uur vindt dat de dag eigenlijk voorbij is en je niks meer kunt doen.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik ben ook erg fan van zomeravonden. Lekker buiten zitten terwijl het afkoelt en alles zo lekker ruikt! 

Ook met je blote voeten door het zand lopen is een zomerding waar ik erg blij van word. 💚