Skip to main content
Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: april en mei

Kadootje van KPN: april en mei
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

88 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Henk6009, bij welke stap loop je precies vast?

Zo bestel je je koffie: 

• Ga naar kpn.com/kadootje en log in met jouw KPN account
  • Vul je e-mailadres en klantnummer in en klik op ‘Kadobon aanvragen’ 
  • Je ziet de kadoboncode op deze pagina én je ontvangt de code per mail 
  • Ga naar Koffievoordeel.nl/kpn en shop je favoriete koffies 
  • Verzilver je kadoboncode in de winkelwagen 
  • Maak je bestelling af 

• Topper
  • 35 reacties
  • 27 april 2022
Henk6009 schreef:

Hallo, ik probeer het kadootje te bestellen volgens de handleiding  (slechts 4 stappen !) maar ik kom er niet doorheen , kan nergens ontdekken waar ik mijn unieke Kadocode kan ophalen. "IN ONZE APP" waar is dat ?? Wordt helemaal strontziek van dit soort acties. Geef da  gewoon eenmalig een korting van €10 . Maar ja, jullie hopen dat niet iedere abonnee aan deze actie meedoet,  dus dat is goedkoper

In de app vind je ‘m onder het tabblad ‘Aanbod’. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 april 2022

Helaas kom ik zowel in de app als op de website niet verder. 

Bij het inloggen steeds de onderstaande melding. 

Wie kan mij helpen wat ik verkeerd doe?

Oeps

Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Guidoboek, als het online niet lukt kun je het beste even bellen. Voor een XS4all abonnement kun je daarvoor bij de XS4all klantenservice terecht op 020 398 76 66!

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 april 2022

Ik heb vorige week mijn bestelde koffie ontvangen,de bestelling ging geheel zonder problemen

Marjolein Keijzer
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hi! Ik kan ook geen bon bestellen. Hij zegt 'geef klantnummer op’ terwijl ik mijn klantnummer al heb ingevoerd. 

Marjolein Keijzer
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik loop hier vast! Al met de klantenservice gebeld, ik heb zeker het goede klantnummer gebruikt! 

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 4 mei 2022

Hi @Marjolein Keijzer! Ik heb hier voor je gecontroleerd. Het klantnummer in je profiel is juist. Heb je die samen met je e-mailadres ingevoerd en krijg je dan die foutmelding? Zo ja zou je dan nog een andere browser willen proberen? Of een ander apparaat?

Marjolein Keijzer
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

@Bram_ Thanks voor het snelle antwoord! Gedaan op meerdere apparaten, meerdere browsers per apparaat maar hij doet het nog steeds niet. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Marjolein Keijzer  Wat jammer dat het ook niet op andere apparaten of internetbrowser lukt om een vouchercode aan te vragen. Ik heb dit zojuist intern doorgezet. We gaan ons best doen om jou zo snel mogelijk van een vouchercode te voorzien. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 5 mei 2022
Ray1234 schreef:
Maja_ schreef:

Ik krijg onderstaande melding als ik via de link de code wil aanvragen:

Oeps

Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.

Waar zou het aan kunnen liggen?

Hmm 🤔 Bij welke stap krijg je deze melding? Direct als je op de link hebt geklikt? Of nadat je je klantnummer in hebt gevuld?

Meteen als ik op de link klik.

Dit probleem heb ik ook. Zowel in chrome,  edge en android 11.

Kunt u dit oplossen?

Dit probleem heb ik ook. Kan dit opgelost worden?

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 5 mei 2022

@SabineBooij ik heb het voor je doorgezet. Zodra hierop reactie komt laten we je het gelijk weten!🙂

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7092 reacties
  • 7 mei 2022
Vikash schreef:

We gaan ons best doen om jou zo snel mogelijk van een vouchercode te voorzien. 

Goedemorgen @Marjolein Keijzer! De gratis koffiebon kan aangevraagd worden voor klanten die voor 25 maart 2022 klant bij ons geworden zijn. Jouw abonnement is na deze datum ingegaan, vandaar dat jouw klantnummer nu niet herkend wordt. Ook wij kunnen geen koffiebon voor je aanvragen. 😕 Hopelijk zit er tussen de kadootjes van de komende maanden ook wat leuks voor jou bij.

Ook een goedemorgen, @SabineBooij! Er is een vouchercode per e-mail naar je toegezonden: heb je deze ontvangen?

• 2 reacties
  • 10 mei 2022

Ik heb de code niet per e-mail ontvangen. Het veld is leeg. Er staat alleen "Jouw unieke kadoboncode is" en niets anders. Ik weet dat ik overstap naar Vodafone, maar mijn account is nog geldig tot 12 mei (2 dagen). Ik wil graag de code ontvangen

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 10 mei 2022

@Chris G. ik weet niet of de overstap daarmee te maken heeft. Maar zo lang je klant bent van KPN heb je recht op de voordelen die dat met zich meebrengt. 😉 Zou je nog wel voor de zekerheid in je spam box van het e-mailadres willen kijken? Het kan zijn dat de mail daarheen is gegaan.

Als je daar ook de mail niet hebt vul dan je profiel in en laat het hier even weten. Dan gaan we kijken welke code bij je klantnummer hoort. 🙂

• 2 reacties
  • 11 mei 2022
Bram_ schreef:

@Chris G. ik weet niet of de overstap daarmee te maken heeft. Maar zo lang je klant bent van KPN heb je recht op de voordelen die dat met zich meebrengt. 😉 Zou je nog wel voor de zekerheid in je spam box van het e-mailadres willen kijken? Het kan zijn dat de mail daarheen is gegaan.

Als je daar ook de mail niet hebt vul dan je profiel in en laat het hier even weten. Dan gaan we kijken welke code bij je klantnummer hoort. 🙂

Bedankt Bram, Ik heb de e-mail ontvangen (dat was geen probleem) maar het bericht is onvolledig. De daadwerkelijke code wordt niet verstrekt (deze is niet geschreven). 

Ik heb het vandaag opnieuw geprobeerd en het werkt prima. Het is zelf opgelost denk ik. Toch bedankt.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 19 mei 2022

Ik heb de mail ‘Jouw unieke koffiekadobon’ ontvangen, maar er staat geen code in de mail? Kan ik op een andere manier nog aan mijn code komen?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik kijk graag even met je mee @LHU91
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 19 mei 2022
Thomas schreef:

Ik kijk graag even met je mee @LHU91
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb mijn gegevens ingevuld in het profiel, dankjewel!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Yes bedankt! Ik heb je de code in een privébericht toegestuurd en je krijgt hier nog een nieuwe e-mail over!

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 19 mei 2022
Thomas schreef:

Yes bedankt! Ik heb je de code in een privébericht toegestuurd en je krijgt hier nog een nieuwe e-mail over!

Dank voor de code en de service, de koffie is bestel!

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 mei 2022

Kadootje van KPN, april mei

Na het invullen van klantnummer en e-mail adres krijg ik de volgende melding: Oeps, het gaat mis …

Ook na verversen of andere browser helpt niet

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22

Beste @KeesFiets ik heb jou bericht hier naartoe geplaatst, ik begrijp dat het niet gelukt is. Zou je het over een paar minuten nog eens willen proberen? Mocht het niet lukken, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze in het systeem kijken wat er aan de hand is.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 mei 2022

Net opnieuw geprobeerd helaas het zelfde resultaat.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 25 mei 2022

Ook in de incognito browser? Ook niet toevallig een code in de ongewenste map gekregen?