Skip to main content
KPN Kado Kalender 2020

KPN Kado Kalender

KPN Kado Kalender
Toon eerste bericht

438 reacties

Lukas_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • 300 reacties
  • 7 januari 2021

Helaas niks gewonnen, december 2021 maar weer proberen ;)


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36531 reacties
  • 8 januari 2021
Gladiator112 schreef:

Hoi. Net een code gehad voor fitathome. Maar deze code werkt niet zoals beschreven word. Bij 

TRY OUT

€15,- per maand; doorlopend abonnement;

 

Die klik in aan zoals gezegd word en dan toets ik de code in. Ik krijg de melding:

 

Deze vouchercode is niet geldig voor het gekozen abonnement.

 

Hoe kan ik de code activeren?

@Gladiator112

Denk er vooral aan om tijdig op te zeggen als je geen betaald abonnement wilt. Want je bent hiermee een doorlopend abonnement aangegaan. 

De klanten die vorig jaar meegedaan hebben aan die actie zijn nu nog bezig om geld terug te krijgen. 

 

 


Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 713 reacties
  • 16 januari 2021


Hij is binnen 😍


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 9 februari 2021

Netjes sms ontvangen op 4 januari dat ik mjam kookboek gewonnen hèb en netjes bevestigd bij seaters maar nog steeds niks ontvangen en mails naar seaters worden niet beantwoord.

je wordt hier lekker gemaakt met een dode mus, dankjewel kpn voor jullie spectaculaire winactie voor de feestdagen, hoop frustratie krijg ik ervoor terug verder niks!!!!


mvg Dennis Franssen 


Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 713 reacties
  • 9 februari 2021

Je zou ook kunnen zeggen, joh KPN ik heb contact proberen te leggen met Seaters omdat ik mijn cadeau nog niet heb ontvangen en ik krijg geen reactie. Zouden jullie na willen kijken wat er mis is gegaan. 


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 9 februari 2021
Maurice85 schreef:

Je zou ook kunnen zeggen, joh KPN ik heb contact proberen te leggen met Seaters omdat ik mijn cadeau nog niet heb ontvangen en ik krijg geen reactie. Zouden jullie na willen kijken wat er mis is gegaan. 

Dat heb ik al gedaan tot vermoeiend toe en krijg bij kpn alleen als antwoord dat dit bij seaters ligt, wordt van het kastje naar de muur gestuurd zonder oplossing 


Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 713 reacties
  • 9 februari 2021
Angke schreef:
Maurice85 schreef:

Je zou ook kunnen zeggen, joh KPN ik heb contact proberen te leggen met Seaters omdat ik mijn cadeau nog niet heb ontvangen en ik krijg geen reactie. Zouden jullie na willen kijken wat er mis is gegaan. 

Dat heb ik al gedaan tot vermoeiend toe en krijg bij jullie alleen als antwoord dat dit bij seaters ligt, wordt van het kastje naar de muur gestuurd zonder oplossing 

Als dat is wat er gezegd is dan zul je inderdaad bij Seaters moeten zijn, boos zijn op KPN heeft dan toch geen nut want de actie is van Seaters. Dat is niet van het kastje naar de muur sturen, dat is een antwoord van KPN dat de verantwoordelijkheid van deze actie bij Seaters ligt.


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 9 februari 2021
Maurice85 schreef:
Angke schreef:
Maurice85 schreef:

Je zou ook kunnen zeggen, joh KPN ik heb contact proberen te leggen met Seaters omdat ik mijn cadeau nog niet heb ontvangen en ik krijg geen reactie. Zouden jullie na willen kijken wat er mis is gegaan. 

Dat heb ik al gedaan tot vermoeiend toe en krijg bij jullie alleen als antwoord dat dit bij seaters ligt, wordt van het kastje naar de muur gestuurd zonder oplossing 

Als dat is wat er gezegd is dan zul je inderdaad bij Seaters moeten zijn, boos zijn op KPN heeft dan dus toch geen zin want de actie is van Seaters. Dat is niet van het kastje naar de muur sturen, dat is een antwoord van KPN dat de verantwoordelijkheid van deze actie bij Seaters ligt.

Seaters reageert al helemaal nergens op en mailen is alles wat je kan


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Angke, Seaters is inderdaad de partij die het versturen van het kookboek regelt. Als jij je forumprofiel volledig (met het bij Seaters gebruikte e-mailadres bij "Persoonlijke opmerkingen”) invult, kunnen we voor je kijken of we er meer informatie over kunnen vinden.


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 9 februari 2021
Jasper schreef:

Hoi @Angke, Seaters is inderdaad de partij die het versturen van het kookboek regelt. Als jij je forumprofiel volledig (met het bij Seaters gebruikte e-mailadres bij "Persoonlijke opmerkingen”) invult, kunnen we voor je kijken of we er meer informatie over kunnen vinden.

dankjewel Jasper, heb het aangepast  


Jasper van KPN
Moderator

Ik zie het, merci @Angke. Ik heb voor je gevraagd of we er meer over kunnen zien, zodra we daar een reactie op hebben komen we er hier bij je op terug.


Jasper van KPN
Moderator

Hier ben ik weer @Angke, ik heb meer duidelijkheid over het kookboek. De gegevens van jou (en de anderen die het kookboek krijgen) zijn goed doorgekomen, maar de verzending heeft vertraging opgelopen. De bedoeling was inderdaad om het in januari te versturen, maar de strengere lockdown gooide roet in het eten. De verwachting is dat ze volgende week op de post gaan, je bent niet vergeten of overgeslagen dus :slight_smile:


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 10 februari 2021

Dankjewel Jasper, aan jou heb ik tenminste iets,  bedankt voor je professionele houding! 
jammer dat je andere collega’s dat niet direct konden navragen 😉

Mvg Angke