Bij ons staan jullie op de eerste plaats en we willen graag laten zien hoeveel wij jou als klant waarderen. Met KPN Voor Jou zetten we een stap extra voor al onze klanten - boven op het betrouwbare netwerk, de goede service en het gemak dat we bieden en dat je van ons gewend bent.
Aantrekkelijke extra's
Je krijgt aantrekkelijke extra’s waar waardering uit spreekt. Als er mijlpalen te vieren zijn. Of gewoon zomaar, omdat we blij met je zijn. En waar jij als klant ook blij van wordt.
Krijg het hele jaar door kadootjes, maak kans op de leukste uitjes en krijg deals, speciaal voor jou als KPN klant.
Tips & inspiratie
We willen je graag verder helpen. Daarom bieden we ook tips en inspiratie met blogs, en webinars over online veiligheid die voor jou interessant zijn.
Een betere wereld
En niet onbelangrijk; bij KPN gaan we verder dan alleen onze relatie met jou. Door jou en met jou maken we de wereld een beetje groener en meer verbonden. We zijn één van de meest duurzaamste providers ter wereld en doen mooie dingen voor onze samenleving: we delen dat graag met jou.
Zo ben je altijd als eerste op de hoogte
Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!
Mis niks
Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou
Veelgestelde vragen
Voor wie geldt KPN Voor Jou?
KPN Voor Jou is voor iedereen die klant is bij KPN & XS4ALL. Of je nu een mobiel abonnement, internet abonnement of een combinatie hebt. Ook Klein Zakelijke klanten kunnen gebruik maken van KPN Voor Jou.
Zijn de extra's en tips altijd hetzelfde?
We hebben meerdere keren per jaar nieuwe kadootjes voor jou klaar staan. Ook onze uitjes en deals veranderen door het jaar heen. Er is geen vast moment in het jaar dat er aantrekkelijke extra's bij komen. Houdt daarom deze pagina in de gaten. Of schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
De nieuwsbrief wordt 1x per maand verstuurd en hierin houden wij je op de hoogte van nieuwe aantrekkelijke extra's.
Waarom ontvang ik geen maandelijkse nieuwsbrief van KPN?
Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.
Moet ik inloggen om gebruik te kunnen maken van de aantrekkelijke extra's?
Voor sommige kadootjes of deals is het nodig om in te loggen met je KPN ID. Om kans te maken op toegangskaarten voor een uitje, heb je een account nodig bij onze partner Seaters.
- Je maakt eenvoudig een KPN ID aan via kpn.com/kpnid
- Je maakt een Seaters account aan via www.seaters.com/kpn Daar volg je de volgende stappen:
- Maak een account aan met de toegangscode kpnpaktuit
- Volg de instructies in de bevestigingsmail
- Log in, kies uit de lijst van evenementen en uitjes en vraag je kaarten aan
Ik wil als bestaande klant nog een keer een welkomstcadeau of korting op mijn abonnement, kan dat?
Iedere klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. We bieden geen standaard verlengkorting aan, wat wij wel aanbieden is maatwerk en oplossingen, zoals bijvoorbeeld de Wifi Manager.
Ik hoef geen kadootje, ik wil liever korting op mijn abonnement of een aanpassing van de abonnementsprijs. Waarom doen jullie niks aan de prijs?
We zijn meer dan een provider die korting geeft.
Uiteraard doen we onze best om aan al onze klanten onze waardering te tonen. De behoefte hiervoor is verschillend: van voorlichting tot een verrassing, korting of maatschappelijke inzet. We hopen dat we met KPN Voor Jou zoveel mogelijk aan de wensen van onze klanten tegemoet kunnen komen.
Benieuwd naar de kadootjes die we eerder hebben weggegeven?
Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN heeft weggegeven.
Actuele extra's en tips & inspiratie staan op kpn.com/voorjou