Skip to main content
Sticky

KPN Voor Jou: extraatjes in juli 2026

• July 1, 2026
  • 8 reacties
  • 197 keer bekeken
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Elke maand krijg je leuke extraatjes met KPN Voor Jou, speciaal voor jou omdat we blij met je zijn! We nemen je hier mee in de zomerse extra's die voor je klaar staan in juli.

Toy Story in het Rijksmuseum

Vier je zomervakantie met Disney! Deze zomer vind je je (oude) vrienden van Toy Story in het Rijksmuseum. Speur naar speelgoed van vroeger, terwijl je onderweg spelletjes en opdrachten tegen komt.

Via de MijnKPN app maak je kans op kaarten!

Beleef Minions & Monsters in de bioscoop

Leuk voor fans van Despicable Me en de Minions: Kijk de nieuwe film tijdens een exclusieve screening  in de bioscoop bij Pathé! Doe mee en maak kans op kaarten via de MijnKPN app.

Deze actie loopt tot 12-7, locaties Utrecht en Amsterdam

Summer sets van SOLYD

Speciaal voor KPN klanten krijg je van SOLYD 30% korting op geselecteerde summer sets! 🌞

Ken je SOLYD al? Ze maken vaste verzorging voor haar, huid en lichaam. In vaste vorm dus, geen lekkende plastic flessen meer! Voorheen waren zij bekend als ShampooBars. De producten zijn handgemaakt in Nederland, zonder microplastics én met natuurlijke ingrediënten.

De bundels zijn gemaakt voor jouw zomerperiode en hebben alles dat je nodig hebt, voor thuis én onderweg. Je vindt de kortingscode in de MijnKPN app.

Tijd voor Bloomon🌻

Wil jij graag iemand bedanken of in het zonnetje zetten? Of toch zelf een mooi boeket bloemen op tafel zetten? Je krijgt nu 22% korting bij Bloomon! Kijk in de MijnKPN app voor jouw code.

Genieten bij De Beren

Ga lekker uit eten en geniet deze zomer, of dat nou met je partner, je beste vriend(in) of die lieve tante is! Je krijgt 50% korting op het tweede hoofdgerecht bij De Beren. Je vindt de code in de MijnKPN app

Elke vrijdag een verrassing met Voor Jou Vrijdag

Een goede start van je weekend: Elke vrijdag hebben we een nieuwe verrassing voor je met Voor Jou Vrijdag! Je pakt 'm uit in de MijnKPN app.

En elke week delen we een voorproefje hier in onze Community. Raad jij mee wat het is?

Laat jouw ideeën achter in onze Ideeënbus

Heb je leuke ideeën of suggesties voor ons? Deel ze in de Voor Jou Ideeënbus!

Zender van de maand

In juli is de zender van de maand Dog & Cat TV! Dit is echt een zender voor dierenliefhebbers. Je krijgt tips over gedrag, verzorging en de band met je huisdier en kijkt naar informatieve en leuke programma’s, samen met experts en baasjes. Je vindt deze zender op kanaal 88.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

Waar vind ik de Voor Jou extra's?

We leggen je hier precies uit waar je alle extraatjes kunt vinden:

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 4, 2026

Hoi ​@Alexandra van KPN ,

Helaas geen enkele dierentuin deze maand. Dan kan je ook niet voor mij duimen…. 😉

En Seaters schrijft :

https://www.seaters.com/kpn/landing

Pak je kans op leuke uitjes

Juich je favoriete club naar de winst.

Dat kan al een paar seizoenen niet meer.

Wanneer komt er wat meer op Seaters naast die enorme reeks van festivals? Want dat is niet mijn ding. 

Jasper van KPN
Moderator

Het aanbod is veel muziekfestivals op dit moment inderdaad, er zitten ook een paar andere dingen tussen zoals de Minions film en iets van de KNVB. Maar die zijn op dit moment op een hand te tellen. Ik weet niet wanneer er wat nieuws komt, maar zodra het toegevoegd wordt is het daar snel te zien.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Er komen nog een paar andere acties bij, ik verwacht in de komende week ​@Noordzee 😊 Hou de app vooral in de gaten!

• July 8, 2026

Ik zag iets leuks/lekkers. Maar zoveel restricties dat het de moeite niet is.😥

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Oh dat is jammer ​@Rowi. 😅 Als je feedback of tips hebt voor ons, deel het gerust! Laat je dan weten om welke actie het gaat en waar je precies tegenaan loopt? Dan nemen we het mee! Mogelijk kan 't in een volgende ronde dan anders ingericht worden.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Er is een leuke actie bij gekomen trouwens: Toy Story in het Rijksmuseum! 😍 Je vindt 'm hier bovenin het topic en in de app :) En er volgt nog meer in de komende dagen, ik geloof dat er ook een dierenpark actie bij zit 😁

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 9, 2026

@Alexandra van KPN 

Ik zag gisteren dat Drievliet er ook was bijgekomen. Persoonlijk wacht ik inderdaad op een dierentuin want dat is leuk om heen te gaan met mijn kleinzoon. (Hij heeft overigens al een jaarkaart op Wildlands) 

• July 9, 2026

Oh dat is jammer ​@Rowi. 😅 Als je feedback of tips hebt voor ons, deel het gerust! Laat je dan weten om welke actie het gaat en waar je precies tegenaan loopt? Dan nemen we het mee! Mogelijk kan 't in een volgende ronde dan anders ingericht worden.

Dat gaat om De Beren net de gerechten waarvoor wij/ik daar heen zou gaan vallen er buiten, wat deels begrijpelijk is. En van Maandag tot en met Donderdag dat is op zichzelf nog niet zo erg. 

Mischien dat we er evengoed gebruik van maken binnen de mogelijkheden die er wel zijn.