Skip to main content

KPN Voor Jou in december: De Attentkalender is er weer!

• December 1, 2025
  • 221 reacties
  • 4307 keer bekeken
Toon eerste bericht

221 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ja er zitten veel moderne dingen in verstopt. Dat maakt wat mij betreft deze puzzel extra leuk. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 2, 2025

Ah! Ik zie nu zelfs een smartphone op tafel! En ze heeft ook nog eens smartwatch om.😁

En oortjes in.

Het modem en de SuperWiFi is ook gespot. 

Ook het melkmeisje wilt natuurlijk verbonden zijn met het beste netwerk van Nederland. Gelijk heeft ze 😃

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 2, 2025

Voor mij is de kpn winkel toch wel een beetje ver. Ben zeker 40 minuten onderweg, met de el. fiets maar ook een héél stuk lopen, want het zit in een voetgangers winkelgebied. Sinds de sluiting van de dichtstbijzijnde waar ik in totaal zo'n 16 minuten voor nodig had. Wat dat betreft is KPN in Haarlem behoorlijk achteruit gegaan.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 2, 2025

Ik moest me in de pauze ook door een druk winkelcentrum worstelen ​@PeterG. Je vraagt je af waar al die mensen vandaan komen op dat tijdstip. In de KPN winkel moest ik even wachten omdat de medewerkers klanten aan het helpen waren. Daarna werd mijn puzzel met plezier aan me meegegeven. Ik moet zeggen dat ik het een mooie puzzel vindt. Er is ook een win actie als het echt niet lukt.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Het is net of het in december ineens óveral druk is! In het centrum en ook op de weg en onderweg. Maar de puzzel bemachtigen is gelukt dus 😁 we zien jullie puzzelplezier wel verschijnen in het melkmeisje puzzel topic!

Vandaag zitten er een paar leuke winacties in de app! Mocht je tegen een foutmelding aanlopen als je ze wilt bekijken en wilt meedoen: de app heeft het een beetje zwaar deze ochtend met de drukte 😊 Daar wordt aan gewerkt en probeer het dan straks nog even opnieuw.

Is het niet geweldig ,KPN  geeft een adventskalender uit, ga je naar de winkel voor de puzzel,  puzzel uitverkocht . dat is balen maar te verwachten .

Dag later kaartjes voor bios , neeeeeeeeeeeeeeeee, je moet worden uitgeloot.

en dat was pas dag 3….. zo benieuwd wat er morgen weer voor lokkertje komt . KPN had gewoon ff meer puzzels laten maken en de rest wat over is naar  de verpleegtehuizen gegaan voor Kerst voor de oudjes, nee KPN maakt je blij met een adventkalender waarvan je nu al weet dat je niks hebt. 

KPN kan gaat er ook vanuit dat er op iedere plek van de hoek een winkel is waar je het evt als het er is op kan halen .als je werkt heb je pech.

Mijn ervaring met kan is al 1 jaar bagger , zal blij zijn als OOK 2026 om is en ik over kan naar een andere provider , het is wel eens beter geweest.

\

Jammer KPN

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 3, 2025

Hi ​@Jacqueline2510, wat jammer dat de puzzels al op waren in de winkel waar jij naar toe bent geweest 😓Bij sommige winkels vliegen ze de deur uit en zijn ze niet meer verkrijgbaar, maar bij ons kan je er nog 1 winnen! Je kunt met deze actie meedoen via het volgende topic:

Als je hem wint, of toch via een andere manier weet te bemachtigen, dan horen we via dat topic ook graag je ervaringen met de puzzel. 
En wat lief dat je aan de oudjes denkt! Wist je dat wij dat sinds 2010 elk jaar vele ouderen een onvergetelijke avond bezorgen met de KPN Mooiste contactfonds kerstdiners? 😊

Verder spijt het me om te lezen dat je al een jaar niet zo tevreden bent. Zou je hier misschien een nieuw topic over aan willen maken, zodat we samen met jou kunnen kijken of we je problemen op kunnen lossen?

Bedankt voor je bericht , maar als iedereen een puzzel kan halen en nu moet gaan voor winnen denk ik nee dat is het niet ! 
misschien moet kpn volgend jaar de kalender anders in elkaar zetten , want het zijn vaak de buro mannetjes die zoiets bedenken maar niet verder denken ….

betreft mijn ontevredenheid over kpn daar ga ik geen tijd meer in steken , sorry

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 3, 2025

Bedankt voor je bericht , maar als iedereen een puzzel kan halen en nu moet gaan voor winnen denk ik nee dat is het niet ! 
misschien moet kpn volgend jaar de kalender anders in elkaar zetten , want het zijn vaak de buro mannetjes die zoiets bedenken maar niet verder denken ….

betreft mijn ontevredenheid over kpn daar ga ik geen tijd meer in steken , sorry

Ik begrijp deze kritiek niet. We mogen iedere dag een vakje openen. Ik tref niet iedere dag iets naar wens aan maar anderen kunnen er wel blij mee zijn. Je kunt een ander dat pleziertje gunnen. Bij de puzzel stond duidelijk dat het een op=op actie betreft. Dit is geen lokkertje maar een echt en leuk presentje. Er zijn volgens mij aardig wat dozen naar de KPN winkels gestuurd maar ergens is het genoeg. Heb je pech dan is dat gewoon zo. Motiveer je belangstelling en wellicht krijg je zomaar via de win actie alsnog de puzzel.

Ieder jaar zie je kritiek en natuurlijk vallen er ook wel eens spaanders bij een mooie actie maar zelfs daar wordt wat mee gedaan. Zo kregen unlimited klanten dit jaar een alternatief geboden voor de 5GB extra data. Ik vind het geklaag te gênant voor woorden want het is al een maand feest hier en er is veel moeite gedaan om voor ieder wat leuks te presenteren. Koffievouchers, gratis streamingdiensten, win acties etc. Wanneer is het genoeg?

Voor wat betreft onze oudere medemens doet KPN, zoals Maja aangeeft, ook het nodige. Geldelijk en met inzet van personeel. Zoals de kerstdiners voor eenzame ouderen. Doe je mee? https://kpnmcf.com/nl/wat-kun-jij-doen-om-te-helpen

Zoals Roy aangeeft zijn er dozen vol naar de winkels gegaan ! Maar je hebt natuurlijk ook nog mensen die werken !  Maar als je dus om  10 uur in de winkel bent die 9 uur open gaat en er is niks dan slaat kpn gewoon een flater en dit is zoals ik er over denk . Om een half uur in de file te gaan staan lijkt me echt belachelijk ! 

Maar goed ik doe m’n beklag en dat mag ook ! Als ik het bericht van Roy lees moet ik kpn de hemel in prijzen ! 
IK wens iedereen die hem wel heeft veel puzzelplezier ! 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 3, 2025

@Jacqueline2510 

Ik had vorig jaar hetzelfde, toen viste ik ook achter het net. Maar toen was ik het weekend erop in een andere stad en daar hadden ze net een nieuwe lichting binnen gekregen. Advies : probeer het over een paar dagen nog eens. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 3, 2025

Zoals Roy aangeeft zijn er dozen vol naar de winkels gegaan ! Maar je hebt natuurlijk ook nog mensen die werken !  Maar als je dus om  10 uur in de winkel bent die 9 uur open gaat en er is niks dan slaat kpn gewoon een flater en dit is zoals ik er over denk . Om een half uur in de file te gaan staan lijkt me echt belachelijk ! 

Maar goed ik doe m’n beklag en dat mag ook ! Als ik het bericht van Roy lees moet ik kpn de hemel in prijzen ! 
IK wens iedereen die hem wel heeft veel puzzelplezier ! 

Kritiek mag maar je slaat echt de plank mis. Je greep mis en dat is jammer. Maar ik vind het niet erg volwassen gedrag om het zo negatief te benaderen want dat doe je door de suggestie te wekken dat het lokkertjes zijn. Er zijn ergere dingen om je druk over te maken dan een puzzel. Morgen mag je weer een vakje openen en wellicht krijg je dan ook een lach op je gezicht. Je krijgt gewoon repliek van een medeklant, ook omdat dit mag.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat een puzzel zoveel kan losmaken 😅. Iedereen mag zijn of haar mening hier zeker geven. Het hoeft echt niet allemaal enkel hosanna te zijn. Wie weet dat gezien het succes met deze puzzel, er volgend jaar nog meer puzzels beschikbaar worden gesteld. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 4, 2025

Zojuist een bericht in de MijnKPN app ontvangen, waarin ook nog een tipje van de sluier wordt opgelicht over de verdere verrassingen.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 4, 2025

Dat wordt vakjes openen. Gezien de puzzel discussie is het te hopen dat er van een van de acties voldoende voorraad is 😃

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Louis is natuurlijk sowieso populair. Dus er zal vast veel voorraad zijn. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 4, 2025

De huidige sim-only abonnementen vind ik teveel qua GB.

Beter wat teveel dan te weinig ​@Raspberry .

Ik heb er al een paar maal plezier van gehad. 4G/5G internet via de Hotspot voor m'n laptop. En,… m'n televisie! En tijdens gebruik openbaar vervoer (die app werkt niet zonder internet) en met de auto naar ‘onbekende’ plekken navigeren.

Weet je zeker dat je niet wat voordeliger uit bent?

Ter overweging:

8 GB data, onbeperkt bellen/sms. Voor € 18,50.

Heb je thuis KPN Internet dan ook nog € 2,50 korting + gratis (!) verdubbeling naar 16 GB. Dus € 16,--.

Verder: gratis pluspakket (t.w.v. € 9,99) bij tv en verder keuze uit gratis ESPN Compleet (t.w.v. € 14,99) of Netflix Basis of 1Password.

Of je neem Simyo (budget tak van kpn zeg maar).

2 GB (zet wel ook data plafond aan, anders betaal je daarboven iets van € 0,15 per MB!), 400 minuten/sms voor € 7,-- eerste jaar, Daarna € 7,50.

Met thuis KPN Internet gratis 2 GB extra!

Het gaat mij niet om of ik wel of niet voordeliger uit ben. Dan had ik allang een andere abonnement afgesloten. Ik wil geen abonnement waarvan ik van tevoren weet deze niet optimaal te kunnen of gaan gebruiken. Dat vind ik namelijk zonde én ook van mijn geld. Sinds overgang van Telfort naar KPN heb ik nog steeds het 'Telfort-abonnement’ aangehouden. Met 0-data in mijn abonnement red ik mezelf helemaal prima. En ik wil ook niet teveel dan te weinig. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 4, 2025

Ik begrijp deze kritiek niet. We mogen iedere dag een vakje openen. Ik tref niet iedere dag iets naar wens aan maar anderen kunnen er wel blij mee zijn. Je kunt een ander dat pleziertje gunnen. Bij de puzzel stond duidelijk dat het een op=op actie betreft. Dit is geen lokkertje maar een echt en leuk presentje. Er zijn volgens mij aardig wat dozen naar de KPN winkels gestuurd maar ergens is het genoeg. Heb je pech dan is dat gewoon zo. Motiveer je belangstelling en wellicht krijg je zomaar via de win actie alsnog de puzzel.

Ieder jaar zie je kritiek en natuurlijk vallen er ook wel eens spaanders bij een mooie actie maar zelfs daar wordt wat mee gedaan. Zo kregen unlimited klanten dit jaar een alternatief geboden voor de 5GB extra data. Ik vind het geklaag te gênant voor woorden want het is al een maand feest hier en er is veel moeite gedaan om voor ieder wat leuks te presenteren. Koffievouchers, gratis streamingdiensten, win acties etc. Wanneer is het genoeg?

Voor wat betreft onze oudere medemens doet KPN, zoals Maja aangeeft, ook het nodige. Geldelijk en met inzet van personeel. Zoals de kerstdiners voor eenzame ouderen. Doe je mee? https://kpnmcf.com/nl/wat-kun-jij-doen-om-te-helpen

Ben het met elk woord met je eens. Fantastische reactie! ​@Roy74 🤗

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 4, 2025

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 4, 2025

Schandalig want hier zijn iPhone bezitters ernstig tekort gedaan 😃😂😬

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 4, 2025

Haha, echt he...

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 4, 2025

Ik zie geen 'klap'-hoesje. Met zo'n rubberen dingetje is je scherm nog niet beschermd. 

En je moet, net als met de puzzel, naar een KPN winkel. 40 minuten heen en ook terug... gaat 'm niet worden. Heel eind fietsen en nog zeker 15 minuten lopen v.v.

Heb net een nieuwe Samsung S25 FE met heel handig hoesje voor tv kijken. Dus ook deze laat ik voorbij gaan. 

Enne, niet alleen iPhone bezitters vallen bij deze buiten de boot. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 4, 2025

De opmerking was natuurlijk sarcastisch ​@PeterG 😬

• December 5, 2025

cadeautje vandaag is de kans op Sonos Move. ‘Luister goede muziek tijdens de feestdagen'. Klinkt goed. Trekking van de winnaars is in week 1. Tijdens welke feestdagen kan ik dan luisteren? De feestdagen rond Pasen? 🤣

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Tijdens drie koningen ;) Wij pakken alle feestdagen mee die er maar zijn.