Skip to main content
StickyKPN Voor Jou

Raad mee: de verrassing van Voor Jou Vrijdag!

• December 22, 2025
  • 260 reacties
  • 12562 keer bekeken
Toon eerste bericht

260 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 31, 2025

Een kpn agenda ,op te halen in de winkel ,net zo een misser als de kerstbal , puzzel en borrelplank .

Helaas nooit kunnen krijgen was altijd op ,beter sturen jullie het gewoon als kerstpakket naar alle vaste klanten 

Veel klanten hebben de afgelopen maand veel plezier gehad aan de extraatjes. Soms een korting, een film, een kerstbal en win-acties. Maar ik zag ook veel gezelligheid en onderlinge verdraagzaamheid. En zelfs onbaatzuchtig elkaar wat gunnen. En laat dat nu net de bedoeling zijn bij KPN. Verbinden en dan ook in de niet technische zin van dat woord.

Doe je ook gezellig mee in 2026? Laten we de positiviteit doortrekken naar 2026 zoals ook ​@HansBakker al mooi aangeeft.

Oo ik vond het ook heel leuk ,helaas geen lieve ,fijne gezellige buren die ook klant zijn ,die het voor mij mee wouden nemen of mij een lift wouden geven naar de winkel .

Maar helaas voor mij had graag de kerstbal willen hebben ,i love louis 

Volgend jaar doen we weer mee , nieuwe rondes, nieuwe kansen,fijne jaarwisseling allemaal 🍀

Ik had (door stom toeval) nog een tweede exemplaar van Louis maar die heb ik gisteravond vergeven aan ​@Diaan1971. Ze was er snel bij 😅. Dat niet alles precies goed loopt is waar, maar ik denk dat KPN een zeer geslaagde maand December achter de rug heeft. De moderators hebben alles uit de kast gehaald en ook onderling was er een feestelijke stemming. Ik vind dat een compliment voor de Community. Kijk ook eens op een community van een niet nader te noemen provider. Dan is de sfeer hier toch wel erg prettig te noemen. Tot volgend jaar en dan weer gezellig mee doen.

maxkai
Deelnemer
  • Deelnemer
  • December 31, 2025

Helemaal met je eens hoor ,volgens mij doen andere provider niet zo veel voor hun klanten .voor mij is er maar 1,ik zal ook nooit overstappen,ik zit goed .

En eerlijk gezegd ik kom hier eigenlijk weinig daar ik niet zo goed de weg naar hier kan vinden ,nu kwam ik per toeval via een link hier heen 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 31, 2025

Helemaal met je eens hoor ,volgens mij doen andere provider niet zo veel voor hun klanten .voor mij is er maar 1,ik zal ook nooit overstappen,ik zit goed .

En eerlijk gezegd ik kom hier eigenlijk weinig daar ik niet zo goed de weg naar hier kan vinden ,nu kwam ik per toeval via een link hier heen 

Dan is het goede voornemen om in 2026 eens vaker een kijkje te nemen hier. Voor hulp of een vraag of voor de gezelligheid.

Prettige jaarwisseling.

maxkai
Deelnemer
  • Deelnemer
  • December 31, 2025

Prettige jaarwisseling en tot volgend jaar 🍾👍🍀

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 31, 2025

Wees vooral welkom en hang rond 😎 Mocht er iets niet duidelijk zijn dat helpt iedereen graag. 

Ik wens jou een iedereen hier ook een fijne jaarwisseling! 

FRATER66
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 31, 2025

Naar een KPN winkel gaan 30 km verderop? Denk er niet over. Zeker niet bij een op is op artikel, daarvoor ben ik online zelfs al verschillende keren te laat geweest. Beter zou zijn alles te verloten dan heeft iedereen kans EN dan doen alleen de mensen mee die er belangstelling voor hebben.

KPN heeft duizenden vaste trouwe klanten maar het aantal (fysieke) cadeautjes ligt vele vele malen lager dus de kans dat je NIETS krijgt is groter dan dat je wél iets krijgt.

Als KPN het ECHT serieus meent met haar klanten zorg dan dat je AL je klanten ‘beloont’ met een cadeautje en dan ook niet uitsluitend via de app.

Van alle ‘fysieke’ cadeautjes die werden aangeboden in de attentkalender was er niet eentje meer voorradig in de 3 filialen waar ik langs ben geweest. 
En ik was er notabene al vrij snel na openingstijd. 

Ben al meer dan 30 jaar klant van KPN maar overweeg nu echt om over te stappen.
want waardering voor trouwe klanten is zeer ver te zoeken bij KPN. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 31, 2025

KPN heeft duizenden vaste trouwe klanten maar het aantal (fysieke) cadeautjes ligt vele vele malen lager dus de kans dat je NIETS krijgt is groter dan dat je wél iets krijgt.

Als KPN het ECHT serieus meent met haar klanten zorg dan dat je AL je klanten ‘beloont’ met een cadeautje en dan ook niet uitsluitend via de app.

Van alle ‘fysieke’ cadeautjes die werden aangeboden in de attentkalender was er niet eentje meer voorradig in de 3 filialen waar ik langs ben geweest. 

Louis was na 1 dag bij 6 winkels op. Zo snel ging het met de kerstbal dus niet. 

• January 1, 2026

Mmm…..Jaar/bladzijde/omslaan/1 januari…...Ik denk aan een (scheur(kalender. 🤔

Jasper van KPN
Moderator

Er zijn mooie theorieën wat het zou kunnen zijn 👀 En morgen is het ook al de eerste vrijdag van het jaar, waar onthult gaat worden wat het is 🙂

maxkai
Deelnemer
  • Deelnemer
  • January 1, 2026

Wat gaat de tijd snel . hopelijk kan ik vanavond wel slapen van de spanning 😜🍀🤞

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 1, 2026

Wat gaat de tijd snel . hopelijk kan ik vanavond wel slapen van de spanning 😜🍀🤞

Juist niet, je moet jouw wekker vanavond op 23:59 instellen.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 1, 2026

Als KPN dat zou doen dan wordt de prijs hoger, want het zal ergens vandaan moeten komen.
Om die reden overstappen heeft geen nut, geen enkele provider geeft elke klant een cadeautje.

Ik doe al meer dan 50 jaar mee met de staatsloterij, maar ik heb ook nog steeds niet de 100.000 gewonnen.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 1, 2026

Naar een KPN winkel gaan 30 km verderop? Denk er niet over. Zeker niet bij een op is op artikel, daarvoor ben ik online zelfs al verschillende keren te laat geweest. Beter zou zijn alles te verloten dan heeft iedereen kans EN dan doen alleen de mensen mee die er belangstelling voor hebben.

Gelukkig 2026 😀

Je bent natuurlijk klant bij KPN omdat de geboden diensten je bevallen. Ik koop nooit korting maar een dienst. Prijs versus kwaliteit. Aangaande de presentjes is je stelling aantoonbaar niet waar. Natuurlijk zijn er altijd teleurstellingen maar er waren 30 dagen veel leuke vakjes voor iedereen. En dan heb ik het nog niet over de activiteiten rondom 15 jaar Community.

Dat gezegd hebbende: op naar een positief 2026 met z’n allen. Doe je mee?

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 1, 2026

Een Gelukkig en Gezond 2026 allemaal, en morgen, morgen is het niet alleen voor jou vrijdag maar ook voor mij, dus voor ons allemaal!, we zullen het beleven. Ik ben bovenal erg nieuwsgierig naar de vrijdagen 13 februari, 13 maart en 13 juni😉.

FRATER66
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 1, 2026

Louis was na 1 dag bij 6 winkels op. Zo snel ging het met de kerstbal dus niet. 

Kan zijn maar ik ga natuurlijk niet voor een kerstbal ALLE filialen langs. Zou ook te zot voor woorden zijn als dat nodig is om je ‘cadeautje’ te kunnen bemachtigen.  In eigen woonplaats en twee steden ernaast GEEN kerstbal meer te verkrijgen.  

Jasper van KPN
Moderator

Ik snap dat het vervelend is dat je de kerstbal bent misgelopen, bij een op=op actie kan zoiets voorkomen. Maar laten we het in dit topic bij Voor Jou Vrijdag houden, de kerstbal staat daar los van. Dat was een onderdeel van de Attentkalender. In dat topic hebben we al aangegeven dat we alle feedback daarover doorgeven. Mocht je daar nog iets over willen zeggen, kan dat daar.

Hier houden we het dan bij Voor Jou Vrijdag, dan gaan er geen dingen door elkaar lopen.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Een Gelukkig en Gezond 2026 allemaal, en morgen, morgen is het niet alleen voor jou vrijdag maar ook voor mij, dus voor ons allemaal!, we zullen het beleven. Ik ben bovenal erg nieuwsgierig naar de vrijdagen 13 februari, 13 maart en 13 juni😉.

13 november bedoel je als laatste?

Videoland zou fijn zijn 

Maar mogelijk is het een nieuw kpn logo 

Nog even en we weten het.

Niet nieuwsgierig..

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 1, 2026

13 november bedoel je als laatste?

Uiteraard ​@MandersOnline 13 november. Heb even niet goed gekeken en het is ook nog zo ver weg! 😁.

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • January 1, 2026

Mag toch niet hopen dat het weer een op is op actie is,  ben benieuwd morgen waar ze mee komen.

• Nieuwkomer
  • January 1, 2026

Een bladzijde omslaan... Dat klinkt als een korting op een boek, een leesmap, een tijdschrift... We wachten af!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Leuke gok ​@Familie_M! 😄 Ik ben benieuwd of je gelijk gaat hebben. 

• January 1, 2026

Een bladzijde omslaan... Dat klinkt als een korting op een boek, een leesmap, een tijdschrift... We wachten af!

Vergeet het eerste deel van de hint niet. 

"Een nieuw jaar. Tijd om de bladzijde om te slaan"

De volledige hint kan bijna alleen op een kalender of agenda slaan. Je slaat dan bijna letterlijk van 31 december 2025 naar 1 januari 2026. Maar morgen zullen we het wel weten.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 1, 2026

Mag toch niet hopen dat het weer een op is op actie is,  ben benieuwd morgen waar ze mee komen.

Daar ga ik wel vanuit. De vraag is of we hiervoor morgenvroeg bij de KPN-winkel moeten zijn. Of dat het online gaat en er iets opgestuurd gaat worden. Die laatste optie is voor KPN wel een stuk kostbaarder. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 1, 2026

Mmmm… als ik in het eerste bericht het onderste plaatje bestudeer, lijkt het wel heel erg op het logo van Kiosk.nl. Ik vermoed een kortings voucher of iets van dien aard. Heeft inderdaad met ‘bladzijden omslaan’ te maken… we gaan het zien…