Skip to main content
StickyKPN Voor Jou

Raad mee: de verrassing van Voor Jou Vrijdag!

• December 22, 2025
  • 216 reacties
  • 10734 keer bekeken
Toon eerste bericht

216 reacties

• Topper
  • January 16, 2026

Dat kleine deel is niet zo heel erg, als het een hotel van eigen keuze is. Dit klinkt een beetje als de mysterie boeking die Centerparcs had. 

Je kunt wel zelf het hotel kiezen als je boekt, maar op het moment dat je de voucher koopt weet je nog niet waar en wanneer je hem allemaal kunt inleveren. In die zin heb je wel gelijk dat je niet precies weet wat je koopt.

Jasper van KPN
Moderator

En de mensen die wel een leuke aanbieding vinden zijn er alsnog blij mee toch?

Ik ga er vanuit dat er genoeg mensen zijn die het waarderen en er gebruik van maken inderdaad 🙂

• January 16, 2026

Ach, als je steeds beseft dat KPN ook gewoon een commerciële onderneming is, dan is het allemaal niet zo erg. En de mensen die wel een leuke aanbieding vinden zijn er alsnog blij mee toch?

Precies.  Het moet KPN ook niet teveel kosten  want ik heb nu heel stiekem al de gedachte wie neemt welke kosten op zich. Ik wil voor deze verassingen natuurlijk geen prijsverhoging krijgen.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ja ​@Rowi. ,

Ik was begonnen met de aanvraag, maar toen kwam de aap uit de mouw. Ik heb de aanvraag toen maar afgebroken. Het gaat slechts om een heel klein deel van de hotels. (En die zijn niet genoemd) Daar heb ik dus niets aan. 

Het is vaak te mooi om waar te zijn ​@Noordzee 
Fletcher Hotels heeft voor deze actie (voor KPN) maar een zeer beperkt aantal hotels beschikbaar gesteld, en je ook nog eens vooraf moet betalen.

Het is natuurlijk een stuk marketing voor Fletcher Hotels, aangezien de prijzen omhoog zijn gegaan dit jaar, en ze op deze manier toch hun kamers vol willen krijgen.
Fletcher Hotels is bekend om zijn ruime marketing, waardoor je dit soort actie’s vaak voorbij ziet komen op het internet, weekbladen en social media.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • January 16, 2026

Ja ​@Rowi. ,

Ik was begonnen met de aanvraag, maar toen kwam de aap uit de mouw. Ik heb de aanvraag toen maar afgebroken. Het gaat slechts om een heel klein deel van de hotels. (En die zijn niet genoemd) Daar heb ik dus niets aan. 

Kan je beter via Fletcher zelf doen nog goedkoper ook en kan je wel alles kiezen

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

En de mensen die wel een leuke aanbieding vinden zijn er alsnog blij mee toch?

Ik ga er vanuit dat er genoeg mensen zijn die het waarderen en er gebruik van maken inderdaad 🙂

Hoi ​@Jasper van KPN 

Ik begrijp dat jij er anders tegenaan kijkt, ook omdat je werkzaam bent bij KPN.
Maar Fletcher Hotels gooit met regelmaat met dit soort actie’s, dat is hun vaste marketing strategie, om toch hun hotel kamers enigszins vol te krijgen.

Daarnaast kun je met deze vrijdag actie via KPN, maar bij een zeer beperkt aantal Flecther Hotels reserveren, dus ook nog eens weinig keus bij het reserveren.

Maar goed, er zullen zeker KPN klanten zijn die hier blij mee zijn.

• January 16, 2026

Ja ​@Rowi. ,

Kan je beter via Fletcher zelf doen nog goedkoper ook en kan je wel alles kiezen

Nou goedkoper, dat valt nog vies tegen. Wij hebben  een proef boeking zonder voucher gedaan dan is de prijs per persoon per nacht mogelijk goedkoper dan die 35 euro maar voor twee personen voor 1 nacht kwamen we al rond de € 70,00 uit zonder ontbijt. 

Dus als die € 35 voor twee personen is valt het niet tegen.

Ik heb nog niet het gevoel dat ik veel mis omdat ik de MijnKPN app niet gebruik.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • January 16, 2026

Oeps ik had van fletcher zelf een kortings code voor 32,50 voor 2 personen was die.

Die op site zelf is voor 1 persoon 32,50 maar wel met ontbijt.

Kom je inderdaad op zelfde uit als die van KPN 65 euro met ontbijt.

dat is dan inderdaad zelfde prijs als KPN (dus niet exclusief voor klanten)

En je hoeft geen klant te zijn van KPN ook weer jammer

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Duidelijk dat we niet met elk cadeau iedereen blij maken, maar volgende vrijdag dan weer een nieuwe ronde. 😄 Hopelijk sluit die dan bij de rest van de mensen/wensen aan! 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 16, 2026

Juist de termen "cadeau" en "uitpakken" (Unbox je weekend) vind ik wat overdreven.

Sowieso vind ik (los van deze actie) persoonlijk een korting nooit een cadeau. Je moet dan nog steeds betalen en vaak is het helemaal geen korting. 

Ik beschouw een cadeau iets wat je krijgt en waar je dus niets voor hoeft te betalen. 

Maar goed: wie weet wat we verderop dit jaar nog gaan beleven met KPN op de vrijdag. De teller loopt al in de KPN-app. 😉   

• Topper
  • January 16, 2026

Juist de termen "cadeau" en "uitpakken" (Unbox je weekend) vind ik wat overdreven.

Sowieso vind ik (los van deze actie) persoonlijk een korting nooit een cadeau. Je moet dan nog steeds betalen en vaak is het helemaal geen korting. 

Ik beschouw een cadeau iets wat je krijgt en waar je dus niets voor hoeft te betalen. 

Maar goed: wie weet wat we verderop dit jaar nog gaan beleven met KPN op de vrijdag. De teller loopt al in de KPN-app. 😉   

Ga voor komende vrijdag in ieder geval maar gewoon weer uit van korting. Ik verwacht niet dat je zomaar iets krijgt van Hombli 😊

• January 16, 2026

Duidelijk dat we niet met elk cadeau iedereen blij maken, maar volgende vrijdag dan weer een nieuwe ronde. 😄 Hopelijk sluit die dan bij de rest van de mensen/wensen aan! 

Wie van Smart rommel houd misschien wel. Pluspunt dat Hombli is blijkbaar Nederlands.

Voor Jouw heeft net als de attent kalender nog niets voor Mij maar mischien dat ik dit nog herzie. Het raden is wel leuk.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 17, 2026

Aangezien ik al een tijdschrift abonnement heb was de eerste aanbieding niet voor mij. En een hotel waarbij datum en lokatie vooraf niet vastliggen zijn in mijn agenda niet in te passen. Maar wellicht zijn er wel mensen die genieten van de korting.

De prijs van de hotelovernachting is tegen kostprijs. Fletcher zal gokken op uitgaven in horeca en op terugkerende gasten. Niets mis mee. Je bent zelf baas in eigen beurs denk ik. Als mensen er wel van gebruik willen en kunnen maken is dat toch prachtig. Er zal de komende tijd vast nog wel eens iets leuks voor eenieder tussen zitten. Ik zie het als een extraatje, primair ben ik klant bij KPN omdat de diensten me bevallen.

Ik ben wel van de smart spulletjes dus wellicht komende vrijdag iets leuks voor mij 😋

• Nieuwkomer
  • January 19, 2026

Ik vind het jammer dat de ‘voor jou vrijdag’ alleen via de app te gebruiken is.

Ben al jaren trouwe klant, maar loop nu dus de extra’s mis.

Kan dit misschien ook via e-mail?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 19, 2026

Hoi ​@ddddd12345,

Begrijpelijk dat je dit jammer vindt, zeker als je al jarenlang klant bent. Het voelt dan alsof je iets misloopt, en dat is natuurlijk niet wat we willen.

Op dit moment is Voor Jou Vrijdag alleen beschikbaar via de MijnKPN app. Dat doen we zodat we zeker weten dat de vouchercodes exclusief bij KPN-klanten terechtkomen.

We snappen dat dit niet voor iedereen ideaal is en dit soort feedback geven we intern door, zodat het meegenomen kan worden in de afwegingen voor de toekomst!

FRATER66
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 19, 2026

Hoi ​@ddddd12345,

Op dit moment is Voor Jou Vrijdag alleen beschikbaar via de MijnKPN app. Dat doen we zodat we zeker weten dat de vouchercodes exclusief bij KPN-klanten terechtkomen.

In mijn ogen beetje onzin want van alle (trouwe) klanten zijn de emailadressen bekend, klanten hebben immers een account (KPN ID) dus het zou wel degelijk via email kunnen. 
Tal van ándere bedrijven houden dit soort acties voor hun (vaste) klanten ook gewoon via email.