Skip to main content
StickyKPN Voor Jou

Raad mee: de verrassing van Voor Jou Vrijdag!

• December 22, 2025
  • 260 reacties
  • 12549 keer bekeken
Toon eerste bericht

260 reacties

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 28, 2026

Beste Shyrin,
In principe, ben ik totaal niet geïnteresseerd in dit soort Marketing acties.
KPN kan beter zorgen dat ze kostenbesparend werken en de ABO’s verlagen, zei dat al in een vorig mail.
Vaste telefoon, ooit gratis, nu al bijna 50 euro/jaar, wat een verdien model!
Wat is de reden dat wij nog een vastelijn (VOIP) hebben, is dat sommige mensen, die geen cellphone hebben (senioren) ons kunnen bereiken, indien nodig. Zelf bellen we feitelijk nooit via VOIP, dus alleen voor de bereikbaarheid, houden wij dat in stand. Jammer, dat het de kant opgaat van die ABO’s, besef, dat er vele mondjes gevuld moeten worden, mogelijk moeten ze eens gaan denken over een flinke reorganisatie en meer automatiseren, en dan de winst daaruit terugkoppelen naar de klant en niet naar de CEO.  Alle gegevens staan in Mijn KPN voor zover ik weet, een app connect naar die diverse items, that’s all. Een soort hyperlink!
mvg,
GeOs

Volledig eens ​@GeOs , laat KPN zich maar bij haar corebusiness houden en alle andere ‘snuisterijen’ vaarwel zeggen. Dat kan schelen in de de overall-kosten en dit kan dan weer aangewend worden om de ABO’s van de klanten te verlagen. Wij hebben ook nog een (te dure?) vaste VOIP lijn omdat mijn eega deze niet kan missen, smartphones zijn voor haar vanwege fysieke beperkingen geen optie. De vaste lijn is hier dus een must. Een aparte koperlijn is hiervoor echter niet meer nodig, dus of die €5,- per maand reëel is mogen we ons idd. afvragen. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Mijn reactie hierboven (en ook die van Shyrin overigens) geldt voor iedereen die wil deelnemen aan dit topic: Dit topic is bedoeld voor Voor Jou Vrijdag, het raden naar de verrassing en eventueel aan ons doorgeven van wensen en suggesties.

Voor andere onderwerpen kan je een ander gepast topic gebruiken om reacties achter te laten of een nieuw, eigen topic aanmaken. Daarom het verzoek om bovenstaande discussie af te sluiten of elders voort te zetten! Ik vind je hartstikke lief ​@Berrie_Kaas, maar dit geldt ook voor jou.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 28, 2026

<knip>

Voor andere onderwerpen kan je een ander gepast topic gebruiken om reacties achter te laten of een nieuw, eigen topic aanmaken. Daarom het verzoek om bovenstaande discussie af te sluiten of elders voort te zetten! Ik vind je hartstikke lief ​@Berrie_Kaas, maar dit geldt ook voor jou.

Je hebt gelijk ​@Alexandra van KPN  😔, bij deze afgesloten!

Vrijdagmorgen maar eens weer kijken ….  

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Verrasing van 30 januari, geldig tot en met 06 februari 2026: Cadeaukaarten met korting

Iemand verrassen, of gewoon iets leuks voor jezelf. Met een cadeaukaart van Giffy kies je wat bij je past, van shoppen en eten tot entertainment en lifestyle. Omdat we blij met je zijn, krijg je als klant van ons deze week korting op de aanschaf van cadeaukaarten.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

We gaan dan ook meteen door met een nieuwe teaser voor vrijdag 6 februari

Voor wie zijn hart wil laten spreken, of iets goed te maken heeft…

Wat denk jij dat het is? 👀

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Bloomon

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 30, 2026

Het zal wel om een korting gaan voor bloemen. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Het zal wel om een korting gaan voor bloemen. 

Dat denk ik ook ​@Noordzee 
Een mooi boeket bloemen 💐💐 voor je geliefde, je moeder of tante of iemand anders die je blij wilt maken met een boeket met bloemen.

Het ligt ook in de week naar Valentijnsdag 😍😘, hopelijk bij Bloomon of Fleurop.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Wat leuk dat jullie allemaal mee raden! 

Ik heb wat off topic reacties verwijderd, bewaar deze vooral tot het ideeën topic dat nog komt.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 30, 2026

Bloomon

Dat zou leuk zijn. Hopelijk gaat dan een voucher gelden voor het hele assortiment. De zijden bloemen zijn echt mooi.

Eventueel doorgeven van wensen zeg je ​@Alexandra van KPN? koffie (ook pads) graag 😁😋