Skip to main content

Scoor een EK hoesje met je eigen naam!

Scoor een EK hoesje met je eigen naam!
Toon eerste bericht

113 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community @Moppo, ik heb je bericht verplaatst naar het centrale topic hierover. In Alexandra's eerdere reactie geeft ze al antwoord op je vraag 🙂

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 13 juni 2024

Zal wel weer niks worden met kpn morgen begint het ek maar geen hoesje 1 juni besteld en ze kunnen wel zeggen dat hij elk moment op de mat kan vallen nou ik heb nog niks gezien

Jasper van KPN
Moderator

Als je 'm besteld hebt komt hij eraan @raybon, even afwachten. Ik heb op Twitter al foto's langs zien komen dat mensen 'm hebben ontvangen.

Vorige week maandag besteld, nog niks mogen ontvangen na 1,5 week. Kan ik hem nog verwachten voordat het EK begint? Of krijg ik mijn geld terug? 

Jasper van KPN
Moderator

Ze zijn onderweg @Deco instellen KPN, zie deze eerdere reactie van Alexandra:

Alexandra van KPN schreef:

Goedemorgen allen! De hoesjes zijn onderweg en worden na ongeveer 7 dagen geleverd. Voor wie het nu een week geleden is sinds bestellen, ik verwacht dat ‘ie elk moment op je mat (of in je bus) valt 😊💚

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4342 reacties
  • 13 juni 2024

Wat zat er vandaag in de brievenbus?

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 13 juni 2024
Ik_Combineer schreef:

Wat zat er vandaag in de brievenbus?

<foto>

Goedzo. Dan hou ik de moed er ook nog even in... 

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1754 reacties
  • 13 juni 2024

Wel jammer dat niet alle telefoons die KPN in haar eigen webshop verkoopt, ondersteund worden. Mijn model (via KPN aangeschaft) staat er helaas niet tussen.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 648 reacties
  • 13 juni 2024

Ah, ook jammer voor mij; de 14 Pro Max staat er niet tussen. Volgende keer beter :) Wel leuke actie.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 14 juni 2024

Leuke aktie,maar duurt wel veel langer dan een week voordat je hem binnen hebt...

Charon Jansen
Nieuwkomer

4 juni een hoesje besteld en betaald maar tot op de dag van vandaag nog GEEN hoesje en ook geen bevestiging. Leuk zo'n actie………

raybon schreef:

Zal wel weer niks worden met kpn morgen begint het ek maar geen hoesje 1 juni besteld en ze kunnen wel zeggen dat hij elk moment op de mat kan vallen nou ik heb nog niks gezien

Same here super irritant. Kom dan niet met een actie. 

Admin: opvolgende berichten samengevoegd

Claudia24
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 14 juni 2024

Na lang wachten sinds 3 juni, eindelijk het hoesje ontvangen. Geduld mensen, ze zijn onderweg haha

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 14 juni 2024
Charon Jansen schreef:

4 juni een hoesje besteld en betaald maar tot op de dag van vandaag nog GEEN hoesje en ook geen bevestiging. Leuk zo'n actie……...

ze hebben aangegeven dat je geen bevestiging kreeg

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 15 juni 2024

Ik wacht ook nog op mijn hoesje (4juni besteld). Hoop dat ie vandaag binnen komt. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 15 juni 2024

4 juni besteld betaald  en nog niet binnen

Stoort de geld maar terug

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23298 reacties
  • 15 juni 2024

Hi @Marijn11, @koensoon en @Gyongyi85, zouden jullie dit willen melden via ons contactformulier? Ik heb overigens alle vertrouwen in dat ze onderweg zijn, maar toch voor de zekerheid. 😉

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 15 juni 2024
Alex van KPN schreef:

Hi @Marijn11@koensoon en @Gyongyi85, zouden jullie dit willen melden via ons contactformulier? Ik heb overigens alle vertrouwen in dat ze onderweg zijn, maar toch voor de zekerheid. 😉

wat moeten we precies melden, gewoon dat we het nog niet hebben ontvangen?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23298 reacties
  • 15 juni 2024
Marijn11 schreef:
Alex van KPN schreef:

Hi @Marijn11@koensoon en @Gyongyi85, zouden jullie dit willen melden via ons contactformulier? Ik heb overigens alle vertrouwen in dat ze onderweg zijn, maar toch voor de zekerheid. 😉

Graag, en vergeet niet je adresgegevens te vermelden. Die gegevens zijn overigens alleen voor ons zichtbaar, niemand kan het verder zien. 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 15 juni 2024
Alex van KPN schreef:
Marijn11 schreef:
Alex van KPN schreef:

Graag, en vergeet niet je adresgegevens te vermelden. Die gegevens zijn overigens alleen voor ons zichtbaar, niemand kan het verder zien. 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 15 juni 2024
Moppo schreef:
Alex van KPN schreef:
Marijn11 schreef:
Alex van KPN schreef:

Ook ik 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 15 juni 2024

Nog steeds NIKS ontvangen.

🤔

4 juni besteld en betaald!!!!

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 15 juni 2024
Moppo schreef:

Nog steeds NIKS ontvangen.

🤔

4 juni besteld en betaald!!!!

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 15 juni 2024
Alex van KPN schreef:
Marijn11 schreef:
Alex van KPN schreef:

Gedaan!

Jasper van KPN schreef:

Ze zijn onderweg @Deco instellen KPN, zie deze eerdere reactie van Alexandra:

Alexandra van KPN schreef:

Goedemorgen allen! De hoesjes zijn onderweg en worden na ongeveer 7 dagen geleverd. Voor wie het nu een week geleden is sinds bestellen, ik verwacht dat ‘ie elk moment op je mat (of in je bus) valt 😊💚

Helaas niks bij de post, en dus niet op tijd......

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 15 juni 2024

Ook ik heb het hoesje nog steeds niet ontvangen. 5 juni besteld en betaald🤔😔

Reageer