Skip to main content

Scoor een EK hoesje met je eigen naam!

Scoor een EK hoesje met je eigen naam!
Toon eerste bericht

113 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi @Marijn_1, als je dit formulier ingevuld hebt, komt het goed. Ik weet dat 't erg druk is rondom de EK hoesjes, je ontvangt zo snel mogelijk reactie.

@Littlelatina Hi Liz, leuk dat jij ook een hoesje besteld hebt! Als je twijfelt over of het aanvragen goed gegaan is, vul dan bovenstaand formulier in voor de zekerheid. Je krijgt zo snel mogelijk reactie.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 21 juni 2024

12-6-2024 hoesje besteld ,we zijn bijna 10 dageen verder en nog niets ontvangen 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 21 juni 2024

Krijg steeds mail met hier u unieke code. Maar er is geen code te zien in de mail.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • 21 juni 2024
Rimaba schreef:

Krijg steeds mail met hier u unieke code. Maar er is geen code te zien in de mail.

Vreemd, hij zou bovenin moeten staan in de tweede regel. Vul anders dit formulier in:

https://ekhoesje.kpn.com/contact

• Helper
  • 25 reacties
  • 21 juni 2024

Hoi, ik wilde even melden dat mijn hoesje (met naam) gisteren is bezorgd! Helemaal klaar voor Frankrijk nu ;o)

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • 21 juni 2024

Goed om te horen, precies op tijd dus :-) .

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 21 juni 2024

Formulier ingevuld. Raar op de tweede regel mail staat helemaal geen code.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 22 juni 2024

Heb het hoesje meteen bestald wacht al 14 dagen, leuke actie maar jammer dat het zo lang duurt

Mag

Patrick 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • 22 juni 2024
Pstarren schreef:

Heb het hoesje meteen bestald wacht al 14 dagen, leuke actie maar jammer dat het zo lang duurt

Mag

Patrick 

Het is een heel populaire actie gebleken. Hopelijk ontvang je het hoesje snel in huis!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Helaas, de EK hoesjes zijn op! Je kan niet meer bestellen. Heb je een EK hoesje besteld? Je ontvangt 'm binnen 10 werkdagen via de post thuis.

Geen EK hoesje besteld maar toch een nieuw hoesje nodig? Scoor een hoesje met 15% korting in de KPN Winkel.

Let op: de korting is alleen geldig op telefoonhoesjes van de volgende merken Apple, Samsung, XQISIT en Google. Niet geldig op andere producten in onze KPN-winkels. Je krijgt eenmalig 15% korting op een telefoonhoesje. Deze actie loopt tot 30 juni 2024.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 26 juni 2024

Hoesje ontvangen, maar past niet.
Op de site stond voor apple plus de pro bestellen.

heb er dus niets aan.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hè balen @JansH. Dankjewel voor de feedback, ik neem het mee. Bij sommige toestellen helpt het om het hoesje iets bij te schaven. Ik hoop dat je desondanks van het EK kunt genieten!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 juni 2024

Ik heb gisteren mijn EK hoesje ontvangen ,pas perfecte ik heb er 10 daggen op moeten ,ik ben er tevreden ,wat niet van het Nederlands elftal kan zeggen ,,,,,wat een puinhoop

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Floor1e Fijn dat je van het hoesje wél blij werd! 😁

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 107 reacties
  • 26 juni 2024

Helaas na  ruim twee weken nog  niets, 8 juni besteld.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 26 juni 2024
Alexandra van KPN schreef:

Hi @Marijn_1, als je dit formulier ingevuld hebt, komt het goed. Ik weet dat 't erg druk is rondom de EK hoesjes, je ontvangt zo snel mogelijk reactie.

@Littlelatina Hi Liz, leuk dat jij ook een hoesje besteld hebt! Als je twijfelt over of het aanvragen goed gegaan is, vul dan bovenstaand formulier in voor de zekerheid. Je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Hi !

bericht gedaan en zou volgende week binnen komen. Nu week verder weer niks en geen gehoor. Wat nu te doen? 

gr Liz

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1196 reacties
  • 26 juni 2024
vankol schreef:

Helaas na  ruim twee weken nog  niets, 8 juni besteld.

Idem hier, besteld 9 juni. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 27 juni 2024

Ik ga er maar vanuit dat mijn EK hoesje niet meer ga ontvangen, had deze op 1 juni (eerste dag van de actie) aangevraagd. Het was voor mij dus een niet geslaagde actie op deze wijze :-(

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Hallo allemaal! We hebben héél veel hoesjes verstuurd en er zijn ook al veel hoesjes ontvangen! Doordat het met de post verstuurd wordt, kunnen we het niet tracken, maar we gaan ervan uit dat jullie ze alsnog snel ontvangen!

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 107 reacties
  • 28 juni 2024

Er is hoop, die van mij  vandaag ontvangen.

• 1 reactie
  • 3 juli 2024

Ik zie jullie steeds schrijven hij valt op de mat ik wacht nu al 2 weken? Maar nog steeds geen hoesje ontvangen maar wel €4 euro betaald. Het is maar 4 euro maar toch ik wil graag mijn hoesje ontvangen??

Het geluk is dat Nederland nog steeds in het toernooi zit.😉  Dus kan iemand mij vertellen waar het hoesje blijft?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • 4 juli 2024

Er zijn heel veel hoesjes verstuurd Mossi en het kan wel tot 10 werkdagen duren voordat je deze op de mat hebt liggen. Het is een reguliere postzending dus ik kan deze helaas ook niet traceren.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 juli 2024

Besteld en betaald alleen nog niet ontvangen

K is bijna af hoelang gaat dit nog duren

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27406 reacties
  • 6 juli 2024

Zoals hierboven vermeld: Het kan 10 werkdagen duren.  En wij kunnen ze niet traceren. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 8 juli 2024

Hallo,

Bij mij is het al zeker 15 werkdagen geleden dat het hoesje is besteld. Wat ik niet zo netjes vind is dat als er contact wordt opgenomen via het daarvoor bestemde contactformulier om te vragen waar het hoesje is of dat het wellicht niet meer komt, er geen antwoord komt. En dat terwijl er bij het versturen van het contactformulier aangegeven staat dat er binnen twee werkdagen geantwoord wordt.

Het eventueel niet kunnen leveren of na het EK kunnen leveren is op zich allemaal geen ramp, maar niet communiceren is wat mij betreft de plank misslaan. Alles valt of staat met behoorlijke communicatie, zelfs als die negatief is. Maar niets laten horen is geen optie. 

Reageer