Goedemiddag,
Op 23 maart heeft jullie monteur mijn bestelde 200Mbit/s Hussel/ glasvezel geïnstalleerd, dit lijkt te werken, alhoewel de snelheid van 200Mbit/s alleen op het toestel van de monteur werd gehaald. Ik kom zelf niet boven de 50-100Mbit/s, zelfs niet bedraad!
Maar nu komt het, op de eerste factuur ontbreekt de mij door KPN Klantenservice toegezegde Hussel-korting van 50% per maand gedurende de eerste 6 maanden. Klantenservice geeft aan dat ik hier geen recht op heb, aangezien ik de 2 Super WiFi punten heb ontvangen, terwijl mij is bevestigd dat dit zou worden omgezet in de Hussel-korting.
Ik heb hier direct na het lezen van de contractbevestiging gebeld dat ik de WiFi punten niet nodig heb, aangezien ik hiervoor Devolo gebruik. Ook kreeg ik via Klntenservice te horen dat de 14 dagen termijn inmiddels is verstreken en het abonnement nu niet meer kan worden omgezet, terwijl ik pas 23 maart heb vastgesteld dat de 2 WiFi punten zijn meegeleverd. Ik heb dit zelfs nog aan de monteur gemeld maar deze gaf aan dat dit wel vaker fout is gegaan en hij ze niet mee terug kon nemen.
Aangezien de medewerkster van Klantenservice aangaf in opleiding te zijn en mij niet verder kon helpen of doorverbinden naar een ervaren collega of leidinggevende richt ik mij via deze weg tot jullie.
Graag ontvang ik een redelijk voorstel om dit thema op te lossen, zonder dat ik daarvoor allerlei aanvullende pakketten hoef af te sluiten.
In afwachting van reactie.