Skip to main content
Antwoord

Aanmaken huishouden voor Combivoordeel werkt niet

• August 4, 2025
  • 1 reactie
  • 97 keer bekeken

Ik heb internet en mobiel van KPN. Ik moet een huishouden aanmaken om combivoordeel te krijgen.

Nadat ik op de betreffende pagina mijn klantnummer heb ingevuld, klik ik op 'Doorgaan naar jouw overzicht'. Vervolgens gebeurt er niets.. Geprobeerd via andere browsers, via privacy browser, via de app. Nergens werkt het.

Ik kom terug van een jaartje Ziggo, maar kan me niet herinneren dat dit in het verleden zo moest. Ik snap sowieso niet dat ik een huishouden moet aanmaken, die kan KPN toch standaard aanmaken? De meeste mensen wonen immers maar in één huishouden, dat moet KPN ook zelf kunnen bedenken.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@Panders, in dat geval welkom terug bij ons!

Combivoordeel is inderdaad eerder dit jaar vernieuwd, dus het kan zijn dat 't anders is dan toen je een jaar geleden overstapte. Kom je eruit op deze manier?

Het nieuwe Combivoordeel is inmiddels helemaal ingeburgerd en we hebben de plek van de Combivoordelen in de MijnKPN app veranderd! Bekijk jouw voordelen door naar je Profiel te gaan en daar te kiezen voor Combivoordeel.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Panders, in dat geval welkom terug bij ons!

Combivoordeel is inderdaad eerder dit jaar vernieuwd, dus het kan zijn dat 't anders is dan toen je een jaar geleden overstapte. Kom je eruit op deze manier?

Het nieuwe Combivoordeel is inmiddels helemaal ingeburgerd en we hebben de plek van de Combivoordelen in de MijnKPN app veranderd! Bekijk jouw voordelen door naar je Profiel te gaan en daar te kiezen voor Combivoordeel.