Skip to main content

Ik heb sinds een paar maanden een nieuw abonnement afgesloten voor mijn zoon.

Nu wilde ik mb's delen met hem maar dat lukte niet.  Blijkt dus dat hij niet is aangemeld bij KPN compleet. 

Terwijl ik dat wel heb aangegeven bij het afsluiten van het abonnement. 

Nu probeer ik hem al een paar keer aan te melden maar dat lukt dus niet.

Zouden jullie daarin iets kunnen betekenen. 

Met vriendelijke groet, 

Angelique Spruit 

Hallo @Angelique-Spruit ,

Waarschijnlijk komt jouw zoon in aanmerking voor KPN Hussel. Je kunt hem daarvoor zelf aanmelden. 

Voor het aanmelden van de producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 

Met KPN Hussel kun je overigens ook MB's delen. Tenzij jijzelf een oud Telfort-abonnement hebt. Die abonnementen bieden die mogelijkheid niet. 

 

 


Beste Noordzee,

 

Bedankt voor je antwoord. 

Maar dit gaat niet werken we hebben namelijk al meerdere nummers in Kpn compleet en deze willen we er graag bij hebben. 

Maar het aanmelden lukt niet.

Met vriendelijke groet, 

Angelique 


Normaal zou dat wel moeten werken. 

Heb je trouwens het nummer al toegevoegd in Mijn KPN? Daar klikken op producten toevoegen. 

 

Vul anders jouw gegevens in in je profiel
Postcode, huisnummer, het bewuste telefoonnummer en je klantnummer invullen in je Forum profiel

Dan kan een moderator ernaar kijken. 


Nee dat werkt dus juist niet ik wacht ook op een reactie van iemand van Kpn zelf.

Maar bedankt voor het meedenken. 


Welkom op het forum @Angelique-Spruit. Ik heb het nummer van jullie zoon nu handmatig aangemeld voor de KPN Compleet/Husselvoordelen. Het nummer had al recht op de voordelen zoals de extra korting van €5,00 sinds ingaan van het abonnement. Ik heb de missende korting van de afgelopen periode ingevoerd en die wordt op de factuur van november in mindering gebracht.


Bedankt het is nu opgelost!