Skip to main content

Het aanmelden voor KPN compleet/hussel lukt niet voor het nummer van mijn dochter.

Ik kan het nummer van mijn dochter niet aanmelden.

Zegt telkens dat het niet lukt.

Wat moet ik doen?

 

Admin: samengevoegd met je eigen topic


Hallo @Aanmelden voor mb's delen ,

Belangrijk is dat het adres van jouw dochter gelijk is aan jouw adres. Het gaat dan om hoe het bij KPN staat geregistreerd. Hoe het bij de gemeente staat is voor dit niet belangrijk. 
 

Je kunt het mobiele nummer van jouw dochter toevoegen via Mijn KPN. Klik dan op Producten en toevoegen.  

Als het niet lukt via Mijn KPN, probeer dan eens een andere browser. Of wis jouw internetgeschiedenis en cookies. 

 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

Wat betreft het delen van MB’s:

Daarvoor moet je een “huishouden” starten bij KPN. Kennelijk is haar nummer nog niet toegevoegd aan dat huishouden. 
 

Je kunt dit regelen via 0800-0402 of via het forum. 
Vul dan wel jouw volledige forumprofiel. 

 


goedendag

Het aanmelden van mijn zoon zijn nr bij kpn compleet lukt steeds niet.

Mvg lilian


Hallo @lilianjelsma24 ,

Zie het bericht hierboven. Als het niet lukt, bel dan met 0800-0402. 


Hoi @Aanmelden voor mb's delen en @lilianjelsma24, ik hoop dat jullie eruit gekomen zijn met de uitleg van Noordzee hierboven! We horen graag hoe het afgelopen is, laat het ook gerust weten als jullie nog vragen hebben.