Skip to main content
Beantwoord

Abonnement aanmelden voor MB's delen lukt niet

  • 13 July 2024
  • 7 reacties
  • 88 keer bekeken

Beste,

 

ik probeer al enige tijd mijn zoon aan te melden om mb s te delen maar dat lukt niet. Kan iemand mij helpen ? 

Zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing @Priscill :

 


https://community.kpn.com/kennisbank%2Dkpn%2Dvoordelen%2D143/mb%2Ds%2Ddelen%2Dhoe%2Ddeel%2Dje%2Dmb%2Ds%2Den%2Dwat%2Dals%2Dhet%2Dniet%2Dlukt%2D561126


Hai,

 

deze pagina had ik al gevonden alleen niet de oplossing. Heb alles al geprobeerd maar niks werkt


Hai,

 

wanneer ik dit probeer krijg ik deze melding;

 

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

 

alles is aangemeld Op

hezelfde adres . Ben niet verhuisd. 


@Priscill  Vul je forum profiel aan met je postcode,adres naam  en klantnummer en tevens beide mobiele nummers dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt i.

Je kunt ook bellen met de klantenservice 0800-0402  vanaf maandag 08.00 uur


Ik denk dat de producten (nummers) niet gekoppeld zijn in het huishouden.  Alleen een KPN medewerker kan dat. En dan kun je het nummer toevoegen en delen in de app. Misschien betaal je nu ook teveel daardoor. Even scherp door iemand van de klantenservice naar laten kijken. Je kunt ze nu bellen, gewoon inspreken dat je een telefoon wilt bestellen dan krijg je altijd iemand te spreken. Triest maar waar.


Hi @Priscill, welkom! Voor de combivoordelen is het belangrijk dat de 06-nummers op hetzelfde factuuradres staan. Dat is dus wat anders dan contractadres. Kan het zijn dat er bij jullie verschil in zit? Je kunt dit controleren in MijnKPN. Mocht het factuuradres voor beide nummers hetzelfde zijn, bel ons dan inderdaad even via 0800-0402. Mijn collega's kijken dan met je mee en maken het voor je in orde. 


Reageer